2015-03-02

感覺超好的樓上CAFE X R & B


呢一餐係好友的生日飯,之前都有聽過R&B水準唔錯,
所以朋友們揀左佢我都絕無異議,地點係尖沙咀區勁方面,
地鉄既話佐敦站會近d。
 

見到餐牌上既飲品都唔知點揀好,最後揀左Bloody Babe,
可惜佢既蕃茄+tabasco既味道實在受不了,好彩有朋友幫我頂左,
我有機會order第2款飲品啦。 lol
 

第2次再落order,叫左Home Made Soda Pop (ginger lemon味),
又幾好味喎,仲輕微有d酒精添,我中意啊!
 

朋友就奶左野啦!佢order左Ice Cube+Milk (Chocolate味),
實情係朱古力奶,一舊朱古力倒d熱奶,我睇見到唔想飲,
朋友話叫錯左,咁大家知咩事啦 mad
 

Starter叫左Fisherman Chips, 有炸尤魚,幼幼薯條,
配埋個蒜泥蛋黃醬,都幾好味啊!多人食先真好,
可以點多幾樣野食,好開心啊!

ELOTE好正,我好中意食粟米架,呢個煮法岩哂我重口味+芝士控囉,
烤粟米上面灑滿芝士碎,我一個人食一條絕對冇問題囉 (笑)

拿拿拿...呢個100分,我自己超中意Cheese & Onion Biscuits,
不過係有少少漏既,平日食scone係甜既,呢個係咸既,煙肉&牛油味極香濃,
加埋大大pat既bacon butter,嘩...不得了,冇得輸,
煙肉+牛油+芝士,真係攞我命啊! tongue

Grilled Lettuce, 咁樣整羅馬生菜都係第一次食,白麵豉+芝麻,
好鬼濃味,切開時依然係"索索"聲,唔係grill到熟哂咁浪費棵生菜架,
不過白麵豉點得太多會有d咸,重口味都要適可而止啦 (笑)。

Uni Gnocchi 海膽加上fresh cream,配合埋煙煙unun既湯糰,
已經好味架啦!上面果塊cheese真係殺左我囉,好香好芝士好好味,
身為芝士控既我一個人隊左半塊,肥婆就係咁樣鍊成的唷… mad

呢個唔記得名既Bacon一定要食,一層肥一層瘦,燒到d油都出哂黎,
面層有d甜甜似蜜糖,嘩...救命啊!好正啊!怕肥食一小件,
我就吔左2件...死未 tongue

其實食到呢到已經好很飽,不過有人叫野唔洗諗,
叫埋burger...OMG...其實佢個漢堡扒唔乾好juicy,好香牛羶味,
可惜我真係太飽,隊到1/4件咋,連包都食唔到了,
下次一定會再黎挑戰自己個胃,哈哈!
 

最後就係送既蜜餞橙連皮,明明見到食評既相有古古力架噃,
今次冇添,any肥,送既就係咁架啦,冇得選擇,味道ok啦!
我唔係好愛咁甜,但都吔左一塊,嘻嘻! 

♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :

♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 
 
 
       

沒有留言:

發佈留言