2015-03-02

質素唔錯及抵食下午茶之選 x Simplylife

Simplylife Bakery Cafe的相片 - 九龍塘

早幾日同2位朋友去食下午茶,想地點方便又地鉄沿線,
所以揀左又一城,但係食乜好呢?最後選擇左Simply Life。
老實講,lunch or dinner時段太多人等位,所以我冇咩興趣去試,
但係朋友先到排隊等位,加上下午茶時段又唔算好多人,
我就好順利咁入去嘆下啦 (笑)

下午茶每位約$55,凍飲加$5,我地3個人揀左煙肉牛肉漢堡 x 2,
同埋辣雞肉pizza。嘩,個burger真係好味,個塊牛肉好juicy,
加埋塊煙肉 & 芝士,教我呢個煙肉芝士控如何不愛吃吖 mad
配埋熱辣辣炸薯條,就算過年食左好多熱氣野想戒口都戒唔到囉 (爆)。
Simplylife Bakery Cafe的相片 - 九龍塘

辣雞肉pizza真係估唔到咁辣,第一啖已經有噴火感覺,
繼而標少少冷汗咁啦!但我接受到個辣度既,我仲食到有辣椒籽添,
pizza一樣係配薯條,唔洗講,唔怕熱氣既我梗係吔唔少啦!
外脆內軟薯味香,讚啊!
Simplylife Bakery Cafe的相片 - 九龍塘

食完tea set想食件cake,喜歡朱古力既朋友多數揀chocolate orange tart,
真係好濃古古力味,入面d橙肉加左糖水處理,
兩者加埋中和左古古力既苦澀添。
Simplylife Bakery Cafe的相片 - 九龍塘

另外叫左2件raspberry passion fruit cake, 呢件就一般啦!
passion fruit味道比較突出,但完全食唔到raspberry既味道,
cream唔夠香唔夠滑,下次應該唔會叫呢款啦! tongue

 ♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :

♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 
       

沒有留言:

發佈留言