2015-03-11

拍拖高茶好去處 x Tea Saloon by AnotherFineDay

Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

之前一直想去Tea Saloon by another fine day,
有book過weekend架,但最後有事冇去到。
今次適逢小妹生日,朋友book左weekday同我慶祝,
好開心,終於都可以試下啦!
 
Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

當日天陰陰好暗啊!所以喺光線唔充足既情況下,
影d相都唔靚啊!any肥,都冇影響我心情既 (笑)。
 
Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

店內環境清靜,帶英式既裝修,連餐具都咁靚,
最衰sofa位俾人坐左,sofa果邊應該舒服d架,
乜人既日子坐埋一角,談情一流啊! (笑)
 
Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

Tea set menu分 Ladies & Gentlemen's,Ladies會甜點較多,
而Genetlemen's咸點較多喔! Tea set for one $288, for two $498。
我地叫左1個Ladies and 1個Gentlemen's。
 
Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

花茶黎講我中意Oolong Rose Tea,
花味香得黎清,每飲一啖都好清新。
 
Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

2人tea set終於到啦,最低果層咸點為主,
mini popover with black truffle cream cheese,
chicken avocado croissant, mini chicken burger我都好鍾意,
特別係cream cheese果款,岩哂我呢個芝士控啊!
 
Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

3層大特寫,希望你地睇得清楚啦!
至於甜點,mini cup cake, french macaron,
cream brulee都好味啊!最緊要唔會太甜,
好似甜筒果款朱古力餡,係黑古力,上面個粒cherry有好濃既酒味,
呢個我就唔鍾意啦!至於個scone,我好失望囉,
好乾好硬,又唔夠牛油香,我食2啖就唔想食啦!都係文華正好多。。。
 
Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山

如果2個女仔去,我都會揀1xLadies and 1xGentlemen's,
太多甜會好漏既,多d咸點中和下比較好。如果拍住拖去,
揀weekday會少人好多,靜靜地談談情真係冧爆啊!
 
Tea Saloon by AnotherFineDay的相片 - 半山 


    

♥ Thanks for reading    

 
 Find me for more update :


♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥

 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 




沒有留言:

發佈留言