2016-04-04

頭頂有巨串 @ 達人包車

其實呢一晚我作病,有少少唔想出街,
不過一早約好左朋友而唔想放飛機,所以都係死左出去,
搵間坐得舒服少少唔好太嘈嘅餐廳,見時間仲早,
達人包車又講左一千年想食,眼見冇人排隊,機會黎啦…就去食啦。
入到餐廳坐位都幾舒服,又唔覺好嘈,
燒下肉、傾下計飲杯野都幾適合,而且服務員都招呼得好好,有禮貌。
 
達人包車的相片 - 尖沙咀

睇下餐牌有咩食,雖然喉嚨有點唔爭氣,
但都好想試下佢地巨型串燒,係啊…一大串掛喺頭頂果塊板到,
真係幾搞野,眼見成88cm咁長有點淆底,
心諗…係咪食得哂啊…2條女食咋喎 (爆)
 
達人包車的相片 - 尖沙咀

88cm串燒 ($328)每串都有豬扒、牛扒、大蝦、腸仔、
菠蘿、青椒黃椒、洋蔥等等,真係要企喺到先睇得哂有啲乜,
而且睇到佢都幾多肉汁喺串燒滴落個燒烤板到。
 
達人包車的相片 - 尖沙咀

達人包車的相片 - 尖沙咀

店員會喺你面前,親自幫你拆啲肉肉出黎燒,
剪到細細件岩哂我咀型,味道方面啲肉係比較淡口,
應該冇用好多醬料醃過,可以食原汁原味咁,
燒好之後可以夾落生菜,加啲麵豉醬一齊食就冇咁膩啦!
每次燒菠蘿我都爭住食,真係燒完特別juicy,
仲有就係我愛嘅青黃椒,視覺味覺都一齊享受吖。
 
達人包車的相片 - 尖沙咀

另外我地叫左芝士排骨6件,
冇記錯的話佢應該有5件、6件 & 8件俾你揀,
上檯見到啲芝士我真係忍唔住,好想食好想食啊!(爆)
排骨旁邊仲有我至愛嘅年糕同紫菜飯波波,開心死我。
 
達人包車的相片 - 尖沙咀

排骨偏甜帶辣,食幾啖之後覺得越食越辣,
對於食到少辣嘅我黎講可以接受,排骨肉都好稔,
仍有少少嚼勁,唔係入口”妹”下就爛果隻,
甜甜辣辣嘅味道令我胃口暫時返左嚟。
 
達人包車的相片 - 尖沙咀

睇下…一整件排骨包滿左芝士,
對於芝士控嘅我黎講真係滿足到不行了,
好感動,藥到病除一樣 (笑)
 
達人包車的相片 - 尖沙咀

飲品方面我地叫左西柚 & 柚子特飲,
但我唔記得叫少甜,所以覺得甜左d,
飲到咁上下都係覺得甜,所以自己加左d水中和下比較好 (爆),
下次一定要記得叫少甜吖唔該。
 
達人包車的相片 - 尖沙咀 
 
      
♥ Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥




沒有留言:

發佈留言