2015-04-01

再訪咖啡弄

           
呢一日約左朋友食晏,由於我係無業遊民,
所以預早去搵位係我強項 (爆),大約12:30我就到左啦,
完全唔洗等位,輕輕鬆鬆坐埋去等食 (笑)
咖啡弄的相片 - 尖沙咀

朋友仲未到,我唯有點住杯野飲下先啦,
呢杯蜜桃冰茶甜度剛剛好,我最怕甜到甩肺既野,
好彩我唔記得叫少甜都唔係好甜咋,茶味亦好出。
一放喺我面前,上面幾粒蜜桃即時俾我K.O.左,
其他裝備水果我就冇搞到,由佢做裝飾好了 (^_-)
咖啡弄的相片 - 尖沙咀

朋友一到,即刻叫左熱水果茶,我直覺話我知呢杯野應該好很甜,
同埋感覺有d假,any肥我唔會叫囉,
賣相又真係幾靚既,但都係吸引唔到我。
咖啡弄的相片 - 尖沙咀

我地2個女仔點左2份三文治,呢份玉米里肌起司可頌,
已經係食左N次,食唔厭,厚厚既火腿,
加上我最愛既煙肉、芝士、粟米,真材實料,
口感豐富,下次再去都一定要食,番兜再番兜 ToT

另外我地仲叫左芥末培根三文治架,一碟有3件,
不過我衰,唔記得影相,一貫咖啡弄作風啦,
大大份,真材實料,好多餡,多到成件三文治好厚,
個口要好大先得 xddd,最後我地都食剩一件,
實在係太飽啦 (笑)


♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 

沒有留言:

發佈留言