2015-04-16

休閒品嚐精緻點心 @ 香宮

香宮的相片 - 尖沙咀

今日係復活節假期最後一日,
約左姊妹們一行3人去香宮飲茶嘆點心。我地一早book左位,
入到去服務員放下一杯菊花茶俾我地慢慢嘆住睇餐牌,
杯菊花茶堅係香菊花味,確係醒神。
香宮的相片 - 尖沙咀

仲有好香口既腰添,呢個腰果我實在忍唔到口,
差不多食左一半 (笑)。
香宮的相片 - 尖沙咀

我地叫左菠蘿叉燒包,焗得乾身唔油,
最中意上面果層菠蘿皮,裡面既叉燒餡亦好多,
呢個好味,唔錯唔錯。
香宮的相片 - 尖沙咀

呢個復活節出既炸鵪鶉蛋乜乜,
中間有d芋泥加上一粒鵪鶉蛋,有d似炸芋角咁樣,
好香,但食一粒夠啦,都有d膩啊!
香宮的相片 - 尖沙咀

鮑汁鳳爪,呢個一般般啦,
勝在鮑汁夠濃,雞腳都煮得夠林同好入味。
香宮的相片 - 尖沙咀

手拉和牛蒸腸粉,呢個要試,腸粉真係好鬼滑,
配合埋和牛,一點都唔膩,感覺好得意。
香宮的相片 - 尖沙咀

煎鵝肝鴨肉軟餅,入面鵝肝鴨肉都唔算多,
面層既糯米比較軟,唔夠煙un, 黑芝麻可加強口感,
不過真係煎得好油下囉。
香宮的相片 - 尖沙咀

帶子餃,好清,皮好薄,帶子份量都適中,
食多2粒都唔會飽,哈哈!
香宮的相片 - 尖沙咀

響螺餃比帶子餃香,我係重口味架啦!
惹味既東東我最岩,佢同帶子餃一樣,
皮好薄,蒸餃類做得幾好。
香宮的相片 - 尖沙咀

最後點少得甜品吖,雙皮奶得咁細碗?
講真又唔係特別好味好吸引囉,奶味唔算濃,
仲有d稀,ok啦!
香宮的相片 - 尖沙咀

蓮子百合日本紅豆沙,咁強調日本紅豆,
的確d紅豆好大粒,煲到起左沙又冇話紅豆溶哂,
甜度適中,好味。
香宮的相片 - 尖沙咀

最後既甜品一定要食,3個之中最好食呢個,
金瓜椰子黑糯米,金黃色既南瓜露,加上椰子雪糕,
黑糯米就少得可憐,如果多返少少就好了,
整個配搭好有驚喜,我好中意啊! 

      ♥ Thanks for reading    



 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 
 


沒有留言:

發佈留言