2015-04-01

牛一之燒肉盛宴 @ 正道和牛燒肉店

正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

呢一篇食評真係拖左好耐,話說係小妹2月牛一既生日飯黎既,
鬼整我懶到咁而家先寫 (爆)。
好啦,入返正題先,牛一想搵間唔好咁多人,
坐得舒服既日式燒肉店,朋友介紹我銅鑼灣「正道」,
預早book位,去到唔流洗等,冇乜人直頭好似包場咁樣,正啊!
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

呢一餐我地都食唔少野架,小食有一口炸芝士,
嘩...唔係講笑,好好味,粉漿唔厚唔油,
入面熱辣辣仲有好香濃芝士味,一
碟得4粒,少左d喎 (爆)。
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

仲有櫻花蝦海藻沙律,爽口既海藻配以酸酸地既醋,
加埋櫻花蝦既鮮味,好fresh好開胃啊!餐前食呢個很不錯。
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

我地仲叫左一板馬糞海膽,睇顏色就知道一般啦!
好彩都冇話唔新鮮到變苦,都仲算甜既,
所以話食海膽呢家野真係撞彩架。
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

燒肉店除左食肉,都要燒下海鮮既,
呢盤正道海鮮拼盤算唔差啊!有大海蝦、帶子、
蟹腳、鮑魚,其實仲有岩蠔架,不過我地唔食,
轉埋做帶子囉。最好味就係大海蝦,
d肉好爽彈,有淡淡海水味添。
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

帶子都唔錯,大大隻好鮮甜,加埋牛油一齊燒,
加強左鮮味,正都喊啊!
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

燒海鮮或者五花腩時,加埋呢d櫻花海鹽,
包你快活過神仙 (笑)
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

食d咁熱氣又濃味野,一定要飲凍野架啦 ( ̄∇ ̄),
柚子、荔枝soda都好正,即時降火啊喂 (笑)
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

肉類方面有日本產雞腿肉 (麵豉醬),雞肉鮮嫩,
唔係醃到冇哂雞味又梅哂果隻,燒到金黃色,入口太香啦!
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

日本產黑豚五花腩,肥瘦適中,一層肥一層厚,
燒到油花出左到金黃色,放入口,
嘩...口感滿分,又唔油膩,好味道。
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

不得不提呢個薄燒牛舌,真係極度欣賞,
其實我之前唔食牛舌架,而家練習到食薄燒,
厚燒仲係未刻服到囉。呢個薄燒正到呢,加埋d葱,入口冧爆啊,
葱既爽甜加上牛舌既濃郁味道,我甘拜下風。
正道和牛燒肉店的相片 - 銅鑼灣

最後叫多個鹿兒島A5肉眼,講真,我有d怕太多脂肪既牛,
如果俾我揀我中意食A4多d,起碼放入口唔係好似食脂肪成口油咁,
但因為冇A4,所以就叫左A5囉, 太漏啦!
我食左一件就收左皮了。(爆)

呢一餐3個人食埋單好似差不多2000,
其實胃口唔太大既可以叫少d,不過我屋企2個大胃王,
食少d都唔得啊。。哈哈! 


       

♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 

 


沒有留言:

發佈留言