2015-12-29

由細食到大既立食車仔麵

細個住灣仔既我,最常幫襯既車仔麵只此一間,
食過呢間應該返唔到轉頭,
好多時朋友話帶我去食好出名既車仔麵,
食完我都失望,因為真心比唔上我食開既呢間“車仔麵之家”。
 
車仔麵之家的相片 - 灣仔

唔講你唔知第一代出品係喺1970年代,
歷史悠久做到而家啊(勁)!
 雖然店仔細冇位坐,但依然好多人幫襯,
食晏時間唔洗講排到乜咁啦!
就算我呢日office hour 4點幾去到都有唔少人幫襯。
 
車仔麵之家的相片 - 灣仔

最推介係咖哩尤魚,不過今日賣哂,下次請早,
佢地既尤魚有乜咁好食,就係用咖哩將尤魚由生炒到熟,
唔係求其6熟佢加啲汁俾你食囉,爽脆彈牙,正到爆,
其次要提嘅係佢果pat秘制辣醬,
出面我真係未食過咁香咁特別既味道,
我點講都冇用,幾十蚊買碗試過你就知。
 
車仔麵之家的相片 - 灣仔

今次雖然食唔到咖哩尤魚,但其他必食既有魚蛋,
超彈牙,大腸好乾淨唔怕食到屎,好香好好味,
仲有係酸齋或油齋,浸湯點辣醬,攞你命,
我自己就食上癮,勾魂車仔麵唔係浪得虛名㗎 (笑)。
 
        
♥ Thanks for reading    

 

   Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言