2015-12-29

有驚喜的抹茶配柚子 @ I Cremeria

趁阿囡仲放緊聖誕假,兩個吃貨今日一定要出動,
首先去左食歷史悠久既車仔麵 (爆),下篇會寫。
之後就搭叮叮落cwb行街兼食雪糕。
 
I Cremeria的相片 - 銅鑼灣

去邊間食,就係想去好耐既 i Creamria囉,
平時店仔細細,多人又冇位坐,所以我就選擇唔食住。
今日係weekday office hour,終於唔洗等,衝呀……
 
I Cremeria的相片 - 銅鑼灣

店內裝修都幾鬼骨子,如果有多啲位,
張櫈坐得舒服啲更好啦!
腳短朋友要小心坐左上去會吊腳(笑)。
 
I Cremeria的相片 - 銅鑼灣

因為係聖誕店內裝飾都好有聖誕氣氛,
仲播好多迪迪尼既經典歌添 (爆)。
 
I Cremeria的相片 - 銅鑼灣

好,入正題,我地2個每人揀一杯雪糕,
睇下邊個果杯好食啲就win,但冇獎品 (爆),
我呢杯柚子抹茶十勝紅豆芭菲 ($56),
柚子控見到柚子一定抗拒唔到,
嗱……我唔係抹茶控,不過試下無妨。
賣相非常靚,topping有十勝紅豆大大粒又林又甜,
仲有我愛既mochi,嘩……黃色果粒係柚子味架,正啊!
至於雪糕質感未算好滑帶點小冰碎,牛奶味未算濃厚,
但抹茶味勁濃且帶苦澀,食到中間有脆米、抹茶布丁,
最底係柚子醬,對於怕苦澀既我簡直係開心到笑出黎,
柚子中和左抹茶既苦澀,一層一層不同既口感非常豐富,
我推介呢款 (讚)
 
I Cremeria的相片 - 銅鑼灣

阿女果杯係抹茶泡芙芭菲,賣相一樣very good,
濃濃既抹茶比頭先果杯來得更苦澀,因為成杯都係抹茶雪糕,
冇溝到牛奶味,加上倒左一啲抹茶醬更加濃味,
旁邊既抹茶泡芙未算突出 ,中間有抹茶cream,
外面係抹茶朱古力,不過朱古力唔溶喺口嘅 -_-#
食左一陣2杯都開始溶,都算溶得幾快。
整體黎講抹茶控大多會中意,
至於唔係抹茶控既我就未被吸引到啦!
總結,我win \(^o^)/ 
 
                

♥ Thanks for reading    

 

   Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥


沒有留言:

發佈留言