2015-12-11

九龍城嘆泰菜好選擇 @ 小曼谷海鮮燒烤屋


 
 小曼谷海鮮燒烤屋的相片 - 九龍城       

平日放假我最中意2點後去食lunch,因為過左放飯時間,
平時迫爆人既餐廳2點後會少人d。
今次就去九龍城小曼谷食泰菜,其實都唔係第一次食小曼谷,
佢地既泰菜真係做得不錯,保留左泰國風味之餘亦好岩香港人口味。
 
小曼谷海鮮燒烤屋的相片 - 九龍城

我地2點幾到,店內人流少左勁多,坐得舒服可以慢慢食吖。
店內雖然冇華麗裝修,但我感覺到泰風情喎 (笑)。
 
小曼谷海鮮燒烤屋的相片 - 九龍城

點餐前先黎個椰青($36)潤一潤先,其實我仲咳緊,
但慣左食泰菜就要飲椰青 (爆),不得不提佢地個椰青勁大個,
而且非常清甜解渴,正啊!
 
小曼谷海鮮燒烤屋的相片 - 九龍城

朋友就揀左椰皇沙冰($28),omg...呢個超級正,椰子味好濃厚,
又唔會太甜,如果我冇咳一定揀呢個飲,中意椰味既朋友必選。
 
小曼谷海鮮燒烤屋的相片 - 九龍城

我地點左泰皇咖哩炒海鮮($198),推介 (^_-) 大大碟咖哩,
d汁好香好滑,唔會係好多椰味果隻咖哩,海鮮包括大蝦、
大蜆、青口、尤魚等等,全部海鮮都係好鮮甜飽滿,
肉質爽彈,加埋薄餅點多d多d咖哩汁,太滿足了。
 
小曼谷海鮮燒烤屋的相片 - 九龍城

小曼谷海鮮燒烤屋的相片 - 九龍城

另外有蒜爆胡椒炒珍寶大頭蝦($188),估唔到咁大碟,
係整整兩大隻大頭蝦喎,離遠已經聞到蒜&胡椒香味,
一上檯已經控制唔到隻手,馬上拆蝦肉出黎食先,
蝦肉比較實淨彈牙,就算以咁濃味既蒜&胡椒去炒,
依然保持到鮮味,值得一試。
 
小曼谷海鮮燒烤屋的相片 - 九龍城

最後有泰式鮮蝦金邊粉($72),我好中意幼幼既金邊粉,
加埋多芽菜同埋酸酸辣辣既味道,仲有少少咸蝦膏調下味,
好開胃架,加上佢炒得乾身唔油,所以可以食多d唔怕肥膩啦!

我覺得2個女仔食可以點泰皇咖哩炒海鮮+薄餅,
同埋炒大大碟大頭蝦已經非常飽,叫埋金邊粉可以足夠3個人食啊!
 

♥ Thanks for reading    

 
 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言