2015-12-30

朴將軍的愛心芝士炒飯 @ 朴將軍全韓烤

聖誕真係食唔停,足足一星期冇節制咁食,冇運動,
呢次真係大獲鳥,肥左勁多,點算 (泣)。
但係作為吃貨又點會怕呢啲小事吖 (爆)。
今晚一行三人黎到cwb搵食,
一向鍾情韓燒既我又點會唔黎拜會下朴將軍吖(笑)。
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

一出見到勁韓feel既新派格局,播住kpop,
店員亦非常親切又有禮貌,入座後主動介紹餐單,
又介紹點樣食法最好,餐牌上種類算多,
有選擇困難症既我就將任務交俾朋友啦!
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

一班朋友飯聚氣氛好正,食住燒肉,飲住米酒暢談一下,
令平日忙碌既工作生活得到一點釋放,好relax喔!
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

我地order一個 Black Pork Sioyakki set 原味 ($288 /1-2人份量),
中意食辣既朋友可以揀辣味,不過最近我胃唔太好,
所以揀左原味。個set黎之前有大大碗沙律俾我地開胃下,
旁邊透明色果碗我以係清水,原來係牛腩蘿蔔凍湯,
凍湯內有洋蔥味&酸酸地都幾醒胃,唔少得梗係有kimchi啦!
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

除左個set,我地仲叫左秘醬特級牛肋排肉 ($158/150g),
不得了,牛肋排肉好香好軟,肉同脂肪比例好均勻,
加上個秘醬令我味蕾復活了。
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

呢到個鉄板唔係圓形,係長方形的,仲有2個坑位,
個盤斜斜咁放喺爐上,目的係將肉既油脂經過條坑流落旁邊,
減少肉既肥膩感,100分好既設計,好細心啊。
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

除左醬牛之外,仲有黑豚五花腩 ($138/150g),
淨睇賣相已經知道太犯規啦,點解靚到咁架,
一層肥一層瘦均勻分佈, 脂肪好快溶化, 口感一流。
店員會幫我地燒,燒到2邊金黃色有少少燶邊最好食,
用生菜連埋洋蔥一齊食冇咁膩冇咁熱氣,可以多食幾件(笑)。
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

食哂醬牛&五花腩後,換換鉄板就睇表演啦!
店員放上一堆嫩嫩的黑豚肉片,興到d肉出油,
再倒入大蔥、kimchi等配料炒啊炒……
炒到咁上下分開2堆,到底搞咩呢?
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

哦……原來分開一堆黎炒飯,首先落左生菜、紫菜等一齊炒,
再加白飯炒,炒到差不多再喺中間倒入芝士,
oppa最後將飯堆成一個心心,好sweet啊!
 
朴將軍全韓烤的相片 - 銅鑼灣

等大約2-3分鐘,中間既芝士溶左就食得啦!
嘩……我最期待既畫面出現啦!
對於芝士控黎講真係忍唔住,不顧儀態大啖大啖食,
芝士再多d我都接受到,雖然芝士會比較膩,
但有kimchi中和一下,大大碗飯鯨吞冇難度 (爆)。
今晚食得好滿足,3人都捧住個大肚腩走,
檯面既食物全被掃清,值得推介,
朴將軍我會再黎搵你 (笑)。
       

♥ Thanks for reading    


   Find me for more update :

♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  

 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
 

沒有留言:

發佈留言