2017-03-03

唔知講咩好 @ 弘 CHIRASHI

朋友話帶我去食好西,見到店仔細細,
外面排左幾個人,心諗好彩有book位,
點知。。。我地2位要坐廁所門口,
我個面即係變左色,最後梗係要求換位啦!


好啦,換左位就order啦!
講真咁嘅價錢食咁嘅質素,我唔服,
一個字。。。好差 bad  
全部魚生都好唔新鮮,果pat海膽仲要係苦嘅。


估到係咩嗎?煙肉厚切 ? 大佬,咩料啊!
有冇諗過客人食完抱住咩心情離開呢? 
我係勁失望囉 (泣)


另外叫左個有龍蝦嘅丼,
龍蝦肉入得列口嘅,唔難食,
除非好唔新鮮,否則白烚好難整到唔好食囉。
下面果層我已經唔想食了,
第一我唔太喜愛蔥吞拿魚,第二我已經冇哂胃口。


呢個又咩玩法呢? 食剩。。。廚餘 ???  
俾心機整好唔好啊!
咁樣都擺得上檯我真係冇野好講 (怒)

 Thanks for reading    
    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言