2017-03-30

(自購) Hourglass Nº 28 Lip Treatment Oil + Lip Stylo (含試色圖)


死火啦 !好似好耐冇寫過 beauty 野,最近都係著重寫食果方面,
其實一路都有試唔同的護膚品 & 化妝品,
但太懶唔願影相,所以冇得分享 (泣)

好啦,要勤力返先得啦,早前買左HOURGLASS唇妝玩下,
入手左一支唇膏,一支LIP OIL,
BA 仲好好, 送我一支FACE PRIMER


首先講 HOURGLASS LIP STYLO #ACTIVIST ($300)
揀呢隻色係因為我比較少呢種色,
所以我想要支少少NUDE但有氣色ge唇膏。

 佢係一隻好柔和的玫瑰色,但絕對唔是鮮紅,係淡暗紅的,
望落有點似豆沙紅,我覺得幾特別吖。
含乳木果油 & 荷荷巴油,可滋潤保濕,搽左咀仔好柔軟。


另外就係 Nº 28 LIP TREATMENT OIL ($440)
BA話係限量的,有淡紅 & 透明兩色,我揀左淡紅,
蕴含薰衣草、甜橙 & 雪松等 14 種精油,可减少和淡化唇纹,
個頭係24K 鍍金抗菌,襟一下就可輕鬆拿捏適當份量。


講左咁耐睇下試色圖先,LIP STYLO # ACTIVIST 比我想像中淺色,
筆型扭扭頭使用方便,而且筆尖可以勾畫到唇線,
顯色度幾高,質地滑,都幾滋潤,有淡淡VANILA味,
搽幾個鐘都冇現唇紋 & 起白邊,
一般去到第3-4個鐘就甩甩地要補,持久度唔算理想。


至於LIP TREATMENT OIL就好GLOSSY 好潤,
因為有色ge關係,好多時我單搽呢個已經好睇好自然,
包裝高貴,唧一下就拿捏到適當份量,好方便,
直接用24K 鍍金頭搽出黎效果會厚D,
用手指相對地薄D,不過要確保手指乾淨嚕,
搽佢即時冇哂唇紋,好潤好光澤,不過唇邊會幾浮,
有陣精油香味都幾舒服啊。

我覺得2支都係食野飲水、講野多都會甩,
大約3-4個鐘最好補一補會好D。


最後就係BA送的 VEIL,佢係一支妝前打底,
BA話係佢地皇牌產品,我試左啦,搽左皮膚好滑,
即時撫平左毛孔細紋,上粉底會更貼薄,
比較適合中性至乾性肌膚,油性肌可能就唔多岩用,
如果油肌要用,就要再加多層控油東西會好D啦。


今次就分享到呢到,下次不如分享下「KIKO MILANO」產品吖,
定係「CLE DE PEAU」HIGHLIGHT ?

有興趣就STAY TUNE啦,BYE BYE ^^

「以上是自購產品,不是試用」


 Thanks for reading   

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥ She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ 
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  U Beauty ♥ 
♥ Youtube Channel ♥ Instagram ♥
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ 



沒有留言:

發佈留言