2015-07-20

普普通通經濟上海菜 @ 夏麵館

有時喺Hollywood shopping完,唔太想周圍走,
都會去夏麵館食既,大大話話都去過3-4次,
唔係話佢特別好食,只係普普通通唔太差,又唔多洗等位啫。
夏麵館的相片 - 鑽石山
呢一晚我地2個女仔叫左5樣野,首先係雞絲粉皮,
每次我都會叫,多麻醬,夠凍又好味,夏天既開胃小食喔!
夏麵館的相片 - 鑽石山
另外點左燻蛋,呢個蛋既煙燻味好濃,加埋佢個豉油+美極配搭,
真係好香,而且蛋黃係半流心的,好入味,值得試下。
夏麵館的相片 - 鑽石山
糖醋小排骨個汁冇得頂,我極為欣賞的,酸酸甜甜,
有d豬腳薑既味道,不過。。。佢d排骨就硬過乜,
基本上硬過豬肉乾,我同朋友一致認為就算食唔到d肉,
都要啜下d汁(笑),希望佢d排骨肉林返d就perfect啦!
夏麵館的相片 - 鑽石山
呢碟XO醬辣味雲吞(我忘記左個名) ToT,都唔錯,
皮薄得黎又煙un, 內裡既肉都幾juicy,如果XO醬多少少就更好啦!
硬過石頭牛腩麵 - 鑽石山的夏麵館
 硬過石頭牛腩麵
最後係牛腩麵,其實麵夠彈夠爽,湯亦夠濃,
可惜主角牛腩真失敗,件件都硬過石頭,我地一件牛腩都食唔到,
認真浪費 (>﹏<)。


♥ Thanks for reading    




 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言