2015-07-20

食材鮮...服務好 @ The Seafood Kitchen

The Seafood Kitchen的相片 - 西環

呢一晚同朋友劈落西環,目的係去吔海鮮,
聽講佢地既海鮮全部空運到港,唔賣本地野㗎啵。
Menu上有好多海鮮種類俾客人揀,而每日都有special既海鮮推介,
客人可直接出去揀海鮮,再落單就ok架啦!


The Seafood Kitchen的相片 - 西環

呢到既海鮮以清蒸為主,講真,只要海鮮夠新鮮,
清蒸一定好食,應該話好難唔好食囉,
相信店主對自己既食材好有信心先打造呢個九層塔既概念吧 (笑)


The Seafood Kitchen的相片 - 西環

揀左海鮮後等師傅處理再蒸啦!咁我地再叫個刺身吔住等啦!
嘩...帶子不得了,好鮮甜好彈,100分,真係掂,甜蝦都唔弱,
一樣係鮮甜無比,我對之後既蒸海鮮即時好有信心 (爆)


The Seafood Kitchen的相片 - 西環

好啦好啦!海鮮埋位啦!由於我地後加鳥貝,
所以樣樣衰衰得幾粒放喺第一層 haha,鳥貝肉唔算厚,
但鮮甜爽彈有海水味,正。


The Seafood Kitchen的相片 - 西環

不過講到全晚最正,應該係聖子啦!真係甜到你唔信,
每款海鮮殼上既汁一定要飲勝,精華黎架。
聖子中間pat黑黑地既膏又香又滑,肉厚鮮甜又彈牙,
最中意呢個聖子。


The Seafood Kitchen的相片 - 西環

北寄貝我第一次用清蒸,嘩,厚肉到呢,飲埋d汁覺得自己好幸福啊!
又大隻又厚肉又鮮甜,呢一篇食評將出現多次鮮甜厚肉彈牙既字眼,
恕我字窮吧。。。哈


The Seafood Kitchen的相片 - 西環

中蝦大隻又大份,好似百零蚊有11隻,靚海蝦既蝦頭我夠膽啜
好多膏好好味,蝦肉結實,如果點埋辣椒豉油仲正。


The Seafood Kitchen的相片 - 西環

再黎係瀨尿蝦,食到一半瀨尿蝦已好飽,有少少頂唔順,
事關佢爆哂膏 (有圖有真相),佢地既瀨尿蝦肉比較軟,
d膏係似蒸熟左既蟹子咁,食1件已經有d漏,好彩朋友夠大食 (爆)


The Seafood Kitchen的相片 - 西環

到最後我地叫左魚湯,加毛蟹,如果唔夠飽可以用魚湯打邊爐,
不過我地太飽啦!飲左2碗湯我宣佈棄權,毛蟹都食唔到啦!
個湯甜到呢...上面蒸既海鮮精華全部滴哂落個湯到,
你啖湯話點會唔甜吖 (笑)



♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥



沒有留言:

發佈留言