2015-07-20

綠魔集中營 @ GUM "JENG!" X 御前上茶

GUM "JENG!" X 御前上茶的相片 - 旺角

一向都唔會主動出擊話要食抹茶甜品,
事關我麻麻地中意抹茶有既苦澀味,
不過相信抹茶控去到呢間店一定開心到發顛,
因為店內既甜品只分2類,包括抹茶 & 焙茶。

價錢方面我覺得唔算貴,大約$3x 到 $6x,

不過個雪糕大多少少會d (笑)
GUM "JENG!" X 御前上茶的相片 - 旺角

雖然我麻麻地抹茶,不過捨命陪君子,雪糕唔中既話,
咪食紅豆囉 ,我好就得人既 hahaha 

紅豆白玉抹茶霜淇淋,抹茶雪糕好勁綠茶味,帶點苦澀,

還好我接受到,旁邊既紅豆白玉我好中意囉,大大粒紅豆唔會死甜,
粉感十足又夠林,白玉煙煙unun,讚讚。

GUM "JENG!" X 御前上茶的相片 - 旺角
御前焙茶刨冰,umm...焙茶雪糕比抹茶味更苦,
我感覺到有d玄米茶既味,但...我受唔到苦囉 xddd。
刨冰粒比較大,唔夠細,加左焙茶糖漿,味道唔太苦我是接受到的。
旁邊綠色啫喱+苟弱狀既東東,苦到喊 (爆)
GUM "JENG!" X 御前上茶的相片 - 旺角

抹茶鬆餅配抹茶霜淇淋,賣相幾好吖,抹茶雪糕、
紅豆白玉等我唔再多講,主要係個鬆餅,
抹茶味濃,甜中帶苦,少左牛油既香味,難以吸引到我,
而且口感唔太鬆軟,有d實,我覺得資麻地囉。

整體黎講,我覺得中意抹茶既朋友可以試下,

的確係茶味好濃既甜品之選,但對於「不是抹茶控」既我就吸引度大減啦!


♥ Thanks for reading    




 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言