2015-04-01

融入法國的浪漫 @ Restaurant Akarme

2月係我既台慶月,朋友請食飯一定賞面出去既,
今次特地過海去到灣仔Restaurant Akrame,
就係要浪漫一下,品嚐新派法國菜啦。
Akrame巴黎總店喺2014年得到米芝蓮二星架,
餐廳裝潢唔算華麗,反而覺得坐得幾舒服,
二人世界既話很不錯呢。(笑)
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

我地點左4道菜,客人唔會知道食d咩,
黎到就會有驚喜,我都十分期待啊!
首先有麵包加牛油,而上枱既麵包仲係微暖的。
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

餐前小吃有橄欖脆片、芝士薄片夾銀魚、同埋三文魚籽苦白菜。
賣相真係夠哂可愛,可能我本身唔中意食魚籽,
食左一粒覺得好腥 (爆),脆片就好鬆脆,咸咸香香的都幾得意。
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

頭盤有來自日本既菇,將蛋白加菇菇打成泡沫,
食落有d蛋既粒粒,又似棉花糖咁,質地好得意,而且菇味香濃。
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

主菜方面有安康魚,首先廚師用醃料將魚醃好,
再用以黃薑粉特制既香蘿蔔包住件魚,
加上特別配制既法式醬汁,口感豐富,
而且不愛好食魚既我都唔覺得有魚腥味,好好味啊!
碟邊果塊橙色東東,係蘿蔔黎架,面層果片仲係酸酸地,好開胃架。
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

食完個安康魚就要refresh一下味蕾,廚師用左柑黎做呢個sobert,
 入口好滑,即溶既感覺好清新,
可以讓味蕾繼續享受接住落黎既驚喜菜式。
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

接住落黎就有黑毛豬柳,以耶路撒冷醬汁搭配,
我唔知咩係耶路撒冷汁,不過係有黑醋既酸甜味,
豬柳肉質嫩而且好juicy,旁邊係烤過既小薯仔,
用洋蔥打成蓉,加埋香脆蒜片,教我如何不愛它。
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

進入甜品部份,首先有Hazel Nut雪糕,
面層果塊係焦糖脆片,好香既Hazel Nut味,入口creamy,
底部仲有溶左既焦糖,加埋用酒浸過既梨,口感一絕。
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

呢件黑猛猛既甜品係食用炭整出黎架,中間係mousse狀,
入口即溶兼且苦苦地,不過加左中原一點黃既熱情果醬,
剛好中和左苦澀味,而外層圍住果塊脆片係有薄荷味的,都有中和苦澀味既效果架。
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

最後出場就有Light Tiramisu,共有3層口感,
第一層用mascarpone cheese打成泡沫,
第2層係有酒味帶甜既蛋糕粒粒,
最底果層係coffee jelly,有dd苦,
不過整體黎講做得好好,感覺好特別,有驚喜。
勁中意甜品既我,覺得3款甜品都好出色,大愛 (╯з╰)
restaurant Akrame的相片 - 灣仔

如果係生日既話,訂枱時講聲,
就會有sea salted chocolate請你食架啦!(笑)
旁邊既檸檬蛋白脆餅更令我一試難忘呢!
食完3款甜品,好滿足地就畫上完美句號啦!
restaurant Akrame的相片 - 灣仔 

♥ Thanks for reading    




 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 


      

沒有留言:

發佈留言