2015-11-13

超中意芝士炒年糕 @ Goobne Chicken

最近真係超中意食韓國菜,今次有朋友生日,
所以由我呢個閒人早d去排隊攞位,去到已經係6:45,
但唔算多人,不過一入座計,限時用餐一個半小時,
因為未人齊,所以就等多10分鐘先入去啦!
餐廳內音樂好勁,聽到high high地真係未飲先醉 (爆),
等朋友期間先影menu俾佢地睇睇,差不多時間到就order,
時間good fit 吖。(笑)
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀
我同另一位朋友先到,叫左2杯飲品邊飲邊傾邊等啦! 
藍色果杯"Shark Blood Rita (non-alcohol)”,
條硬膠鯊魚插喺藍色既沙冰到,gimmick野吖,
味道係甜甜soda味,都ok吖。另一杯係"Somersby Apple Rita",
有支apple cider插喺d蘋果味沙冰到,淡淡既甜味,
加埋apple cider,我中意喎,不過得個半鐘食,
杯野勁大杯,飲唔哂囉。
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀
朋友到齊,韓式炸雞可以上檯啦!yeah...好期待既炸雞啊!
少少辣,炸粉有點少厚,但算乾身,唔係油淋淋果種,
炸粉包裹住既雞肉好林好好嫩好juicy,唔錯吖。
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀
另外叫左一個芝士炒年糕,嘩...我同你講,不得了啊!
好味到呢...我真係食唔停口囉,最後雖然唔夠時間都encore多一個添 (大爆)。
講返個年糕先,d芝士多到令我極為興奮,中間既年糕實在太煙un啦!
d麵沾滿左辣汁,甜甜辣辣咁,食到標哂汗,好好味啊!
下次再去一定會番兜芝士炒年糕 yeah \(^o^)/

♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 

♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言