2015-03-15

甜味偏重的雞煲 x 陸陸雞煲

陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

今次又係3人行,3個女仔去食雞煲,揀左旺角陸陸雞煲,
本身唔係book白布街架,但另一旺角分店冇位,所以就轉去白布街囉。
入到店,一貫雞煲餐廳既大陣味,著錯衫...冷衫,吸味吸到暈。
 餐前小食「麻辣吞頭」,當然係鴨舌啦,不過好似bb,好細條,
辣味冇乜,不過麻味很香,光速食哂,因為好細碟 (笑)
陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

3個女仔叫例牌(半隻)太少,所以我地決定叫一隻,
斷估食得哂既,雞煲一到,店員會埋黎幫忙搞下,炒香撈勻所有材料,
不過太唔小心啦,彈到朋友件褸都係油。我地呢個煲叫少辣,
我本身唔算食好辣,覺得辣味唔夠勁,但麻味好出,
食到條脷都麻痹左,下次食會試中辣。雞煲除左雞肉要夠嫩,
靈魂就係個醬汁啦,我覺得d汁都幾杰身,唔會太稀,
醬汁可以掛滿每件雞,但偏甜,如果冇咁甜會好d。呢隻雞好大隻呀,
仲好厚肉添,雞肉好嫩而帶彈性。
陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

唔想浪費d汁,我地叫左薯粉,喺未落湯時加入,
等一陣就食得,每條薯粉都佈滿了醬汁,又夠煙un,好味,正。
陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

呢個好似叫蜂巢豆腐,我自己麻麻地中意食豆腐,
但食左一件,豆腐入面有細細的氣孔,吸收了醬汁湯後味道依然係啖,
但豆味好出,喜歡豆腐既朋友應該中意。
陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

墨魚滑,見到係黑白雙殺啦,一邊係普通墨魚滑,
另一邊係加左墨汁,質感算爽彈,墨魚味帶鮮,
我食野睇賣相,黑色果邊我唔想食囉 (爆)。
陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

食雞煲我最中意多洋蔥,所以叫左紫洋蔥+雞脾菇雙併,
煮到d洋蔥林哂入哂味,好甜啊!雞脾菇就普通雞脾菇囉,
冇乜特別,如果想d食材係吸到湯汁,雞脾菇就唔得啦!
陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

墨魚滑釀油炸鬼,見佢幾特別所以叫左,我就唔多欣賞啦,
煮到d墨魚熟,個油炸鬼又太林,變糊了,下次唔會再叫囉。
陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

炸芋頭每次打邊爐同雞煲都一定要有,因為我係勁中意食芋頭架,
煮到林,粉粉地好好味啊!
陸陸雞煲火鍋的相片 - 旺角

炸響鈴就把鬼啦!太厚啦,睇佢應該唔係即炸,入面太厚,
放湯耐d先得,普通浸幾下攞上黎食就奶野,
入面凍既,硬硬地添,no good -_-#
       
♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 






沒有留言:

發佈留言