2015-03-02

會再光顧的風味泰菜 X 泰農菜館


                        
泰農菜館的相片 - 九龍城)
  
食泰菜第一時間一定點生蝦,因為我最中意食。。哈哈!
呢碟生蝦分量只得6隻,真係太少啦!
不過佢又真係好新鮮好甜,配埋個酸酸辣辣既汁,
 好鬼開胃,ichiban啦 (^_-)

食左少少辣野,好想飲d凍野,點左菠蘿 & 芒果smoothies,
可以同店員講少甜,真係少甜唔係講少,岩哂我啊!

辣椒膏炒大蜆,初初食頭幾隻唔係好辣,但越食越辣,
蜆肉夠大夠脹卜卜,好鮮甜,冇沙,正啊!加埋d汁,
再叫個白飯吖唔該 (笑)

呢碟香茅胡椒炒田雞,餐牌上寫"香芋",
我以為有咩特別用香芋配胡椒所以點黎試試,
原來餐牌印錯字 hahaha,係香茅先真。呢碟田雞不得了,超級惹味,
香茅加上胡椒令人食慾大增,田雞肉亦好軟好多汁,
一定要試呢個,推推推 tongue

椒辣膏炒豆角,其實每餐要食d菜我先點呢個咋,
又唔係好辣,但食食下個唇會發脹左咁囉,哈哈!

每次食泰菜我一定會點芒果糯米飯,平日我偏愛白糯米多d,
次出奇地愛上黑糯米多d喎,無他既...因為今次白糯米硬左d,
相反平日較硬既黑糯米就夠林夠軟又有咬口,所以大勝白糯米啦! lol

 ♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :

♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 

沒有留言:

發佈留言