2015-03-02

不過不失的火鍋專門店 X 打者愛也


第一次聽到這間火鍋店個名時覺得好搞笑,真係會有人改呢d名,
好...你贏啦!成功令人記住呢間餐廳。打者愛也地點本身唔算方便,
但有地鉄之後我都冇抗拒去「西環」打邊爐囉。

因為唔知道會否多人到要排隊,所以預先book定位,
晚上7點去到不過唔多人,整體環境算係整潔,唔會太嘈。一坐低服務員放好左調味架任你"溝",仲好好服務咁介紹餐牌添。

 


清潤椰子雞鍋

我地點左清潤椰子雞鍋,一滾起已經好香椰子味,
而且雞件都好滑好juicy, 好味啊! 乜都未落既時候飲啖湯,
我覺得係有落椰奶or椰漿咁,不過比我預期中香同滑,推介 (^_-)
      
      
打者愛也火煱專門店的相片 - 西環)

由於打邊爐人多先食得多野,呢晚只得2個人,
所以落單都要諗諗食唔食得哂。服務員話相同的分類可以雙併,
oh yeah...咁就好啦!不過要問清楚邊d得邊d唔得囉。
手打四寶丸,墨丸、蝦丸、豬肉丸&牛丸,我覺得墨丸最彈牙好味,
蝦丸just ok,而豬肉丸同牛丸都無一般般咁啦。
香柏葉都爽口彈牙,而響鈴都ok,都炸得鬆化,放湯2-3秒要食架啦。

頂級本地手切肥牛(小) $228,睇佢個樣以為唔差,應該幾好味,
因為雪花分佈都平均,不過就瘦左d,點知灼左幾下放入口...
umm...好瘦好鞋咁,而且冇乜牛味,真係俾佢賣相厄左囉 -_-#

餃類太飽肚,所以揀左雙併,有芹菜香姑餃&蕃茄粟米牛肉餃。
芹菜果款都ok,素食者應該會中意,爽甜芹菜加冬菇都好夾,
不過冇乜冬菇味。至於蕃茄果款我真係不敢恭維啦!
好怪既味道同口感,好似變壞左既酸叔味咁,好難食 (>﹏<)

鮮帶子都可以,不過份量再多dd就好啦 (偷笑)。
仲有點左炸芋頭條 & 午餐肉,
不過冇影相,講真,我唔明點解打邊爐食午餐肉,
真係好怪。。個人感覺而已,不要對號入座喔!


 ♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :

♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 

沒有留言:

發佈留言