2015-03-02

休閒WEEKDAY午餐 @ 茶木


平時好似成日排隊既茶木,我多數唔會去排,
因為我會場weekday下午冇咁多人既時間去食。
第一次黎到茶木,馬上睇睇餐牌order先,
因為係全日既第一餐,即使已經係下午3:00 (笑)。
小食我地叫左台式烤香腸,其實我好中意食台式香腸,
不過又唔係好多地方有得食,而已都比較油膩,
但茶木呢到既烤香腸不但唔覺油膩,而已皮係脆脆的,
不過入面既肥肉都唔少,放涼左會見到白色肥膏,所以要趁熱食啦。

朋友仔叫左紅燒牛肉麵,我睇個湯都算濃郁,
牛肉都好似幾軟幾林咁,麵質我就估唔到啦,朋友仔話都幾好唔差咁啦。

我自己因為太肚餓啦,所以好想食飯,叫左個酥炸豬排肉燥飯,
以為佢唔會好大份量,點知出奇地多飯多餸,豬排雖然係炸,
但粉漿唔厚又唔油,肉質好林好juicy,好味,肉燥就普通肉燥咁啦,
撈飯一流,加埋半隻糖心蛋,想唔飽都幾難,
可惜眼闊肚窄,最後都食唔哂 lol

飲品我地點左鳳梨可爾必思,係菠蘿乳酸飲品,我覺得好甜啊,
自己加左成杯清水溝淡先得喔!下次應該叫少甜(如果有既話)

朋友叫左蜂蜜檸檬沙冰,睇賣相都唔錯,
我冇偷飲人地果杯所以唔知味道如何,但朋友話都可以咁囉。 
       
        

 ♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :

♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 

沒有留言:

發佈留言