2015-03-15

食得好趕的2小時 x 大瀛喜日式放題

大瀛喜日本料理的相片 - 旺角

好耐冇食日式放題啦!今次朋友介紹位於旺角既大瀛喜,
我地進場時間係7:00,限時2個鐘,即係食到9:00,
每位冇記錯應該係$218 + 10%,
一入到店,好多人好嘈,枱與枱之間好密,冇乜空間,
4人卡位亦坐得好迫,感覺其實好唔舒服。
大瀛喜日本料理的相片 - 旺角

朋友計過數,如果我地4個人食,叫到6 round咁大既魚生就歸本,
不過最後我地只能叫4 round (大爆)。講返d魚生先,
基本既三文魚,吞拿魚,甜蝦,象拔蚌,北寄貝,帶子,
希靈魚都有,而且都幾新鮮添。仲有mini手卷都唔錯,
不過冇影相,我地叫左幾次海膽 & 軟殼蟹手卷,
當中梗系海膽比較好味啦 (笑)
大瀛喜日本料理的相片 - 旺角

前菜如蟹子沙律,胡麻沙律都好味,其他就一般啦真係。
仲有飲品係自助形式出去雪櫃拎,有可樂,烏龍茶,
綠茶,芒果汁等等,選擇都算多。
大瀛喜日本料理的相片 - 旺角

熟食方面,燒雞軟骨,燒菠蘿都係必食,
特別係燒菠蘿,燒到好甜好多汁,甜中帶dd酸更開胃啊!
大瀛喜日本料理的相片 - 旺角

另外必食既係炸雞翼,熱辣辣,個皮脆到呢,
肉汁多雞肉又嫩,正啊!
大瀛喜日本料理的相片 - 旺角

我好蠢啊,一路都冇睇落單紙,食到最尾先睇,
俾我發現有黃金蝦囉,拿拿林叫啦,真係不得了,咸蛋黃既油香,
令我想再食多幾隻,雖然d蝦唔係大隻,又唔係特別新鮮,
但志在食d咸蛋黃咋 hahaha
大瀛喜日本料理的相片 - 旺角

講真,放題食2個鐘真係唔夠,時間過得非常快,
食左唔算多野原來已經1.5小時啦,
職員埋黎叫我地last order...omg...好似冇點食野又話last order啦!
叫多少少魚生,熟食,甜品就收工。
甜品有椰汁糕,奶凍,牛奶公司雪糕。整體覺得大瀛喜係唔錯的,
起碼食物新鮮,上枱快,不過可以食2.5小時就更好啦!
今次真係食得太趕了。。。食得急好辛苦喔!
大瀛喜日本料理的相片 - 旺角

♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 





沒有留言:

發佈留言