2015-03-02

一地花生殼的隨性晚餐 X INN SIDE OUT



  

朋友多次提出想去Inn Side Out,但唔知點解我又唔係特別想去,
所以推左幾次之後終於都唔推得,就試試啦!
入黎Inn Side Out要有南華會member card,我地先到搵位入座,
有卡既朋友晏d到都可以先入座,店員話會再check返張卡,
不過最後都冇check到。
我好冇用啊!冇飲返杯嘆下,因為身體剛復完少飲為妙,
但都偷飲左朋友杯tiger beer,好似唔覺苦同埋好易入口添。

呢度同一般bar冇乜分別,都係好鬼relax咁既,
仲free到隨地掉花生殼都得,嗱...平日喺街不准亂拋垃圾,
喺呢到任你點拋都得啊 mad 當日我食左個好豐富既tea set,
所以一點都唔餓,3個女仔食量又唔大,只係點左幾樣就餓到想扣喉 (講笑啫)。
炸蟹肉餅係朋友推薦,我覺得麻麻地,蟹肉雖多但入需好鬆散冇蟹味囉。
 

燒排骨伴碟薯條,呢個又幾正喎,好林又易咬開,冇牙都食到,
而且個醬汁濃淡剛好,好有BB蕉既味道,加上肉唔太多,
女仔應該好中意啦!就算係食肉獸都好岩食架。
 

卡邦尼意粉就真係難食,個汁有陣怪味,同埋稠得黎完全唔creamy,
 放左一陣已經完全唔想再食,呢碟...no next time huffy

如果下次再去,應該要有4-6人以上先可以點多幾款野食囉。



 ♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :

♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 

 
       

沒有留言:

發佈留言