2015-12-24

久違了的5樓廚房

好耐好耐之前喺上環返工,間中都會去5樓廚房食晏,
因為食晏一定抵食過晚餐,夜晚食環境同氣氛囉,
2人世界既話都幾好架。
今之再訪5樓,每人order 3 course,頭盤,主菜,甜品就夠了。
 
五樓廚房的相片 - 上環

我既頭盤係parma ham salad,主角當然係parma ham啦,
但配角都好吸引架,有香梨、新鮮你4花果、火箭菜,
全部都係我最愛的,係極品配搭,咸白火腿加埋白梨 & 無花果,
中和左啲咸味,好正。
 
五樓廚房的相片 - 上環

帶子露筍salad,煎到金黃色既帶子有海鹽及黑胡椒作調味,
增加鮮味,帶子肉厚,吃著特別開心。
泰式醋沙律汁令整個沙律生色不少,抵讚。
 
五樓廚房的相片 - 上環

香烤美國黑豚配迷迭香汁,其實我之前就最愛佢地既豚肉,
今次再回味好有懷念既感覺。黑豚肉嫩,肉汁豐富,
以迷迭香汁作伴中和膩感,份量都幾大添架。
 
五樓廚房的相片 - 上環

香烤澳洲和牛西冷配紅酒洋蔥汁,medium烤得剛好,
切開仍然見到血水,不會overcooked,可以烤到鎖住肉汁,不
過牛味就差少少,但都算ok啊!
 
五樓廚房的相片 - 上環

五樓廚房的相片 - 上環

最後係我最最最懷念既拿破倫,芒果 & 草莓2個口味,
我比較中意芒果味,因為草莓幾酸啊!
好彩滑滑既吉士醬中和返少少酸,最想講佢個酥皮,
師傅係一層一層咁焗,食既時候先砌,
確保鬆脆既口感,好難抵擋果陣牛油香味。
 
       
♥ Thanks for reading    
 
 
   Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  

 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 

♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言