2014-10-12

Chris.C Makeup 久違的新娘造型分享及2015價格調整事宜

 
 
呢幾個月真係忙到抖唔到氣, 相信好多化妝師都一樣啦 !
因為年尾真係超級旺場, 好多JOB都因為冇期而推左, 好可惜喔 !
而試妝方面既時間都少左, 所以BOOK左試妝既新娘子要等我嚕。
而未BOOK到既都唔好唔開心, 我會盡量就時間同你地約架啦 (笑)。
 
 
由於太耐冇UPDATE既關係, 今次就放幾張相出黎俾大家睇下啦,
今次呢位靚靚新娘選用左airbrush, 喺9月又熱又曬又濕既情況下,
都冇乜點脫妝, 而且有我貼身全日跟住想脫多少少都難啦 (爆)。
 
其實每次做新娘JOB都好開心, 果種幸福真係會感染到我架,
見到佢地燦爛既笑容, 就好似睇住自己朋友結婚一樣,
好多謝每一對新人俾我歡樂, 令我都覺得好甜蜜啊, 甜到漏 HEHE
 
 
基本上新娘子好多時要換妝換髮型, 都好少時間食野飲野,
所以伴娘/ 姊妹們要細心準備少少食物新娘子啊,
等佢換妝頭時邊食邊換, 咁樣會好好多呢。
 
 
今次分享住少少造型俾大家睇下先啦, 如果要BOOK期試妝請盡早聯絡我,
記住要註明大婚日子, 我會同你地配合時間試妝嚕。
 
另外, Chris.C Makeup將於2015年1月1日調整價格,
如果於2014年12月31日前預約試妝, 可享2014年價格再9折優惠,
大家不要錯過喔 !
 
 
 
Thanks for reading   
 
 Find me for more update :

Blogspot    She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle

沒有留言:

發佈留言