2016-04-10

【分享】自己動手做。。。我的半永久手工霧眉 @ Chris.C Makeup Artistry

先講講我的眉毛,屬稀疏、幼毛,但看得見有毛的(爆)
眉型方面我是高低眉,兩邊長短不一,眉頭有些地方冇毛 (笑)
 
 之前我有出去找紋繡師做過飄眉,
做完即時沒有變小虎眉,但  隔天醒來就是 。。小虎 了,
大約6-7天脫痂後才回復正常,但眉頭冇左一忽,
所以外出依然要畫眉嚕。
 
好啦,入戲肉啦,今次我親自操刀
對啊,我自己動手做霧眉,平日幫客人做,
今次抽點時間自己做,不想出去找人做嘛,你懂的(笑)
做完是不是很美呢?想看未做前就看下去吧。
 
 
好多朋友說之前做眉會痛,我的客人(包括我自己)都沒痛過,
首先當然是畫眉啦,畫出自己最理想的眉型後,
就是落麻醉膏的時間了,等大約20-30分鐘左右,
就開始動工,有沒有替我緊張呢?
 
 
 好啦,大家來看看我的原有素眉型,
有好淡好淡的飄眉顏色殘留,高低眉、
眉長短不一,是不完整的眉型示範 (泣)
 
自己做的好處是一定做到自己心水靚眉型,
唔好處當然是手好累、眼好累啦,
不過做完出來勁自然,好喜歡啊,
我用的是卡其啡及少少棕啡。

 
手工霧眉已經進化到不會變小虎
做完即時去得街見得人,似畫眉妝感一樣的眉,
你有沒有心動呢?
首2天不要接觸水,大幾3-4天開始脫皮,
脫皮後顏色會淡20-30%,會變得更加自然喔。

 
現在就算素顏都見得人,去街街唔洗化妝,
去游水跑步唔洗化妝,去旅行都可以唔洗化妝啦 (拍掌)
就算要化妝都可以縮短勁多時間,勁方便。 

 
大家想去做飄眉、霧眉時一定要注意色料,
含鉛汞的會易上色,但會變藍,小心喔!
 
我現在做的是半永久紋繡,可keep 1-2年,
視乎個人皮膚而定,而且只會脫色,不會變色,
沒有痛楚而效果極自然的。
 
查詢及預約: chrisc.makeup@ymail.com
 
 
♥ Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥


 
 
 

沒有留言:

發佈留言