2016-10-03

鹹點比較出色 @ 香港洲際酒店大堂酒廊

呢一日趁阿女仲放緊暑假,倆條友走左去整個afternoon tea先,
環境真係好吖,望住個海嘆茶仲想點吖,不過太陽伯伯不停同我地say hi,
令室內環境都好熱,唔夠冷氣啊! 




2人tea set比我預期的冇咁靚,擺盤方面就係好普通的三層囉 (笑)




最頂果層講先啦,有草莓醬、杏脯醬 & cream,
我自己唯獨是唔中意杏脯陣味。




第2層。。甜點。。正所謂冇期望就冇失望啦!
我唔覺得有咩咁特別,草莓撻、紅莓mousse cake、
檸檬糖霜嘅puff、檸檬撻、加多舊勁甜嘅古力蛋糕,
我講唔出邊樣最好食,只覺得好甜好甜好甜 -_-#

 

至於最尾一層嘅鹹點就較為出色,鵝肝醬多士 & 煙三文魚包都幾好食啊!
比起甜點我覺得好好多 (^_-)




仲有4個scone。。其實真係隊呢2個scone隊爆左,好漏,
對於細食嘅女生黎講,其實1個都應該夠啦,
或者整細個少少就可以食到2個 (爆)




雖然講唔上係非常好嘅afternoon tea,但環境服務都好唔錯,
最後加埋大吉嶺作結,以呢個價4其實可以做好啲甜品質素啊!





 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥




沒有留言:

發佈留言