2016-09-19

中伏 @ Gochiso


 休閒嘅星期六,兩口子瞓醒就出沙田食晏行街咁啦!上次見到呢間cafe,
有人話想試下喎,咁我冇異議嘅,咪試囉 (笑)


入到去餐廳係舒服嘅,裝修都幾靚吖,打開餐牌,
umm...想搵杯岩心水飲品好似好難咁,冇乜選擇喎,
再睇下食身物方面啦,都揀得好吃力啊!


左諗右諗好勉強揀左柚子梳打 & 芒果汁,
我想講單睇2杯飲品就覺得冇誠意,呢個價錢係呢個質素??? 
好心就整靚少少先啦,味道一般,賣相搭夠吖嘛。


飲品冇得揀又唔好飲都算,呢碟咩黎? 
侍應攞黎時我覺得唔係我叫㗎,「O」哂咀囉,
意式辣味野菜什菌意粉,我認為我喺屋企整得靚過佢,
唔好講味道先,單睇樣似是但撈埋一碟,
淡味到呢。。。一邊食一邊妖,食到我hihi -_-#


另一碟係安格斯牛肉粒牛肝菌濃汁燴飯,
個樣比頭先果碟好,上面有3粒,係啊。。。3粒牛肉,
仲要係有筋果種,omg....點解會俾啲咁嘅野人食㗎,
唔講啲牛,其實飯係ok嘅,有味嘅,
係啊。。。冇哂要求,有味就得啦!


我話嘅。。。以後唔去 (怒)


 Thanks for reading    
    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
  

沒有留言:

發佈留言