2013-06-12

炒雜錦 3-5月 ♥

 
台灣美食、手信多大家都知吖, 每次自己去台灣或者係朋友去台灣,
都會買好多手信既, 今次我收到老師寄黎俾我既台灣特產,
真係開心屎禾啦, 老師真有我心呢, 多謝哂啊。

睇下有d咩先, 有薑母茶, 杏仁茶同埋太陽餅啊。
呢隻薑母茶同我平時飲開既有d唔同, 佢好鬼濃郁囉,
我第一次飲, 一包沖一杯, 辣到我飛起啊, 飲完成身出汗, 堅啊。
之後醒啦, 一包其實沖到3杯既, 咁樣就冇咁辣而且甜度岩岩好。

杏仁茶入面有好多杏仁碎, 一包可以沖2杯, 好濃既杏仁味,
不過我唔係太中意杏仁茶、杏霜3味道, 所以益左朋友仔, 哈哈。

而太陽餅就同平時食既有少少唔同, 奶酥味冇咁重,
反而個餡有少少酸酸甜甜咁, 都唔錯啊, 好味 ^^
 
shisedo white lucent呢隻paper mask真係幾好用, 不過價錢唔可愛,
圍起上黎要成100蚊一塊架, 所以用完呢盒之後未有入貨,
但都心思思想買囉, 敷完佢之後好明顯皮膚白滑左、透亮左,
暗瘡印都淡左dd, 佢呢系列既美白精華都好用架, 不過...價錢就...
 
 
其實買化妝品真係無止境架, 身痕又走去買一堆,
不過呢一堆入面除左自用之外,
都有d for出job用既, 呢d錢又真係冇得慳既 (笑)
 
 
而家每2-3星期就去美甲, 我係做soak off gel甲, 講真, 真係方便好多,
以前油指甲成日令甲面變白, 易斷, 仲要幾日就轉一次, 俾佢地抖下,
而家每次坐低1個鐘俾美甲師搞, 自己就唔洗搞咁多野啦,
pink pink summer look (愛)
 
 
 
之前經朋友介紹, 喺Miss Girly代購左個Coach銀包返香港,
真係抵, 連運費好似HKD8XX,呢個價錢岩我budget,
買左用一年都抵玩吖, 而且入面放卡位都多, 夠哂我用啦。
 
 
仲有係日本朋友幫我買返黎既化妝掃, 六角館さくら堂KYOTO,
京都好出名架, 而且日本製, 動物毛化妝掃黎講價錢都合理,
有興趣既朋友可以上網睇睇http://www.rokkakukan-sakurado.com/access.html
 
自從有759之後, 我就更加中毒, 真係忍唔住成日去入貨囉,
星期六、日仲有8折, 你話死唔死, 而家我試下忍下,
希望戒得甩唔好個個星期去759啦。
 
 
呢一盒抹茶cookie係朋友仔帶返黎俾我既手信,
估唔到比我想像中好食喎, 抹茶味唔太濃 (岩我口味),
而且又冇話好甜, 去京都既朋友可以買呢個啊, 唔錯啊。
 
 
拿拿拿...去台灣記得買呢個黑糖薑母茶, 每次m come完我都飲佢架,
補一補行氣活血嘛, 飲左幾個月, 確係覺得m come好左,
冇之前咁谷同埋流量多返d, 我都係叫朋友幫我買架咋,
 呢一款好似之前佢喺一田有擺promote, 而家唔知仲有冇,
大家想買可以去一田碰下運氣,
香港買好似below hkd80幾一包, 唔記得了。
 
 
我頭髮幼, 頭髮少, 頭頂個轉仲開始越來越少, 好驚會禿頭啊,
女人冇頭髮都好樣衰架, 所以買左位元堂美髮素試下,
我自己買, 唔係試用黎架, 而家都食左一個月,
不過好多時唔記得食, 所以係咪work,
我暫時話唔到俾大家知, 食多一樽再俾comment啦。 
 
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :

Blogspot   Youtube Channel   
Fan Page   Facebook
承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com

 

 

 

 

沒有留言:

發佈留言