2013-06-13

馬拉菜 @ CAFE MALACCA

早幾年有去馬來西亞旅行, 發覺當地有好多美食,
記得最深刻既係去食魔鬼魚,
同埋飲拉茶, 仲有肉骨茶同埋串燒等等。

但返到香港之後, 又好少去食馬來西亞菜喎,
今次去到西環老遠,
就係要試下馬來一菜館既地道馬拉菜啦。
 
 
打開menu, 其實唔係話好多好多款菜式俾你揀,
但你一定可揀到想點既菜式,馬來西亞我只係識吉隆坡 & 檳城,
馬來一菜館就係以呢兩個地方既口味做主打喔。
 
 
 
天氣咁熱, 梗係黎杯冰凍特飲先啦, 朋友仔點左香茅特飲,
我本身唔中意香茅陣味, 但都喺朋友到痴左一啖試下,
入口清爽有淡淡香茅味, 食味濃既菜式, 飲呢個特飲其實唔錯,
可以中和一下吖嘛 (笑)。
 
 
而我自己就點左柑桔特飲, umm...柑桔味的確好濃,
不過真係偏甜左少少, 因為平日我飲凍檸茶都要少甜,
所以習慣左少甜既飲品嚕。
 
 
另外仲有薏米水, 好貼心啊, 原來糖水係另上的,
中意咩甜度都可自己控制, 仲有...仲有, 呢個薏米水仲有淡淡既班蘭味,
嘩, 我中意啊 !聽聞薏米有清熱利尿功效, 多飲無妨啦。
 
 
好啦, 進入正題啦, 餐前一定要黎個沙律先似樣吖嘛,
我地點左囉惹醬蔬果沙律, 個汁係有特式檳城蝦醬, 有少少辣,
偏咸左d, 味濃左d, 配合芝麻碎更香口。
沙律入面都有好多材料架, 有油條, 蓮霧, 青瓜,
蕃石榴或時令水果, 廚師會揀選當日最好最新鮮既食材入去,
所以唔係次次食都係一樣材料喔。
 
 
馬來西亞菜一定要試下檳城炒貴刁啦, 炒貴刁可以睇到廚師功駕,
貴刁有冇炒得好油膩, 醬油有冇沾滿每一條貴刁, 都係突顯師父既功力嘛,
呢一part我可以講廚師做到啊, 食到最後個塊葉都冇咩油架。

呢個貴刁有臘腸, 鮮蝦, 芽菜 + 自家製辣醬, 絕對係風味之選,
帶微辣, 如想加辣都可以, 不過可能味道會變濃 & 咸啊。
 
 
檳城亞參叻沙, 係酸酸辣辣的魚湯米線, 入面仲有菠蘿,
薄荷, 青瓜, 蔥頭, 薑花作配搭,湯中有魚肉, 唔覺得腥,
不過魚肉就欠缺左魚既鮮味, 個湯味濃, 但少D咸會好好多。
 
 
檳城湯河,  係用新鮮鴨肉煮成湯, 鮮味一流,
 清甜既湯剛好中和一下之前食過味濃既菜式,
魚蛋係由檳城直接空運到HK, 湯河入面仲有魚片,
鴨絲, 豬紅 & 香蒜, 清清地夏天食都幾好啊。
 
 
馬拉盞少羊角豆, 呢一味我好中意啊, 係用辣椒, 蝦醬炒既,
好香好好味,羊角豆唔會炒到太林, 岩岩好,
仲好入味添, LIKE啊 !!!
 
 
話咁快, 大家進入甜品領域啦 !

香蘭椰絲卷,  有班蘭味既PANCAKE皮, 包住棕櫚糖 & 椰絲,
食一件唔覺好甜, 但第2件就會開始漏啦,
同幾個朋友SHARE食就冇問題,
不過呢...我中意淨係食塊皮, 我真心覺得煎得好香,
班蘭味正啊。
 
 
 
西米布甸, 有大大粒西米, 配以椰漿 & 棕櫚糖, d西米係冇味既,
配合棕櫚糖 & 椰漿岩岩好, 唔會太甜, 淨
飲D汁會TASTE到好勁既棕櫚糖甜香,
呢個我覺得好有馬來西亞甜品風味啊,
好似去左馬來西亞街頭小店食既甜品咁呀。
 

最後就係咖央多士,  薄薄又脆既多士, 搽左牛油 & 班蘭味椰子醬,
我平時唔多欣賞咖央多士, 但呢一件我中意囉, 陣味好香,
有好清甜椰子味,唔係香港平時食到既咖央醬口味,
同平時去深水埗食果d絕對唔會係一樣架噃。 
 
 
呢一餐就係以咖央多士做終結, 如果大家想食馬來西亞菜,
可以試下馬來一菜館, 環境舒服唔嘈,
我去既時候係lunch, 唔知dinner會唔會嘈dd,
不過地點對我呢個新界人黎講就遠左少少,
如果係港島區既朋友就好方便囉。

openrice連結:
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=112143
 
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :
 

Blogspot   Youtube Channel   
Fan Page   Facebook

 

承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com

 
 

沒有留言:

發佈留言