2013-06-27

凱悅軒 @ K11 Hyatt


又一篇陳年外食紀錄, 我發覺自己這兩年好多時外食有影相,
諗住會打文紀錄一下, 等之後我又想去時可以搵返少少記憶嘛。
點知, 我懶...好多時影左既相就咁DELETE哂, 有SAVE的居然係呢一篇。

記得呢一餐係我好姊妹請食飯...係啊, 同我慶祝生日, 即係2月既事,
哈哈, 而家都幾多月啦, 擺左咁耐先打, 好多野都唔記得哂啦 (爆)
 
小食叫左兩款, 第一款係椒鹽脆豆腐, 嘩, 真係估唔到咁大碟囉,
小食黎咋喎, 不過人多既話見到咁大碟就會好開心,
而我地2個人見到就有D擔心XDDDD
豆腐炸得唔油膩, 出面夠脆, 入面又夠滑, 不過唔夠咸, 咸多DD就岩啦。
 
 
第2款小食係話梅青瓜, 我之前未食過話梅味青瓜,
餐前涼菜酸酸的好開胃,
青瓜冇苦澀味, 夠爽甜, 唔錯啊。
 
 
另外, 好姊妹BOOK位時ORDER埋呢個燉木瓜湯, 原隻木瓜上, 
哈哈, 佢知道我要補一補, 木瓜湯好清甜, 我就係中意食得到原材料既味道,
我飲起上黎又唔覺有味精, 好多時出面話D湯冇味精, 其實係飲得出架囉。
 
 
由於係2個女生, 食量唔夠驚人, 我地叫左兩個餸, 露筍炒牛牛,
其實我係勁中意食露筍架, 呢一味岩我, 牛牛我都係大愛,
露筍正, 不過D牛牛好似冇咩牛味囉。
 
 
另一味係XO醬炒響螺片, XO醬岩我重口味啊,
 響螺片冇話炒到似橡筋, 火喉岩岩好, 如果XO醬味多DD就好啦,
 但都好味既, 細細碟我地食得哂啊 !
 
 
女生有2個胃, 甜品胃隨時READY, 我愛焗蓮蓉布甸,
UMM...一入口就...正啊。好味, 入面D蓮蓉好有蓮蓉味 (大爆),
唔會太甜, 我個人覺甜度岩岩好, 讚啊。
 
 
跟住就係桂花糕, 岩哂貴婦食啊XDDD !!!
其實平日我好少叫D咁清既糕點做甜品,
不過呢個桂花糕我又唔抗拒喎, 好清新,
帶左我去桂花園, HAHA, 唔錯唔錯。
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :
 

Blogspot   Youtube Channel  
Fan Page   Facebook


承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com



沒有留言:

發佈留言