2016-04-18

韓風健康炸雞之選

點解次次都咁多人㗎,都唔係第一次食goobne了,
事隔幾個月又身痕想食炸雞,
諗住6:30到應該唔會太多人,
點知……哈哈!
 
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀

今次我地3個人黎食,其中2個都幾擦得㗎,
於是呢就叫左3樣野啦!其中一樣當然係烤雞啦 (笑),
上次我都係食韓式烤雞$160,佢係非油炸的,
心理上覺得健康好多,冇油淋淋唔洗食到成口油。
烤雞外皮酥脆帶少少辣味,最愛當然係塊雞皮啦,
脆到好似食薯片咁,雞肉亦唔會過份烤焗而變得乾身,
依然juicy,雞胸唔算吖,點都會有啲乾吖 (爆),
仲有2款醬俾你點,甜酸辣醬 & 芝士醬,但我就中意食原味多啲啦。
 
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀

Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀

另外就一定要叫我至愛的芝士炒年糕$148,
嘩……甜甜辣辣,加埋大大pat芝士,
麵、年糕、魚糕都沾滿哂呢啲汁,越食越辣,
流汗指數即時提升,不過真係要趁熱食,
凍左芝士會變硬身,就會冇咁好食㗎啦。
 
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀

BBQ醬燒豬肋骨$188,呢個有驚喜,
豬肋骨啲肉做到好稔好柔軟,完全唔洗死扯爛扯啲肉,
自己啲牙亦唔洗冒險,真係冇牙都食到呀。加埋芝士同辣醬汁,
冇得頂啊!平時只食到一件嘅我,都忍唔住吔左2件(爆)
 
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀

食咁濃味嘅野當然要飲凍野啦,仲戒乜野口吖,
整杯柚子沙冰 $58 降降火先,第一啖甜左啲,有少少苦澀,
正常嘅,西柚係有少少澀澀地嘅,放放下啲冰溶左啲又冇咁甜了。
 
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀

Shark blood Rita (non alcohol) $78,呢杯真係甜左啲,
對於平日飲乜都要少甜嘅我真係飲唔到,
不過賣相真係好吸引,好搞鬼嘅 (笑)
 
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀

呢杯somersby apple rita $88 就好好味啦,
雖然有酒精,但溝埋啲冰後,酒精味淡左就剛好啦,
厄女仔就飲呢個啦,蘋果汁咁樣啊……易入口啊!哈哈哈哈 ……
不過女仔飲野唔多,一杯好勉強先飲得哂囉。
 
Goobne Chicken的相片 - 尖沙咀 
 

♥ Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

      

        

沒有留言:

發佈留言