2015-12-02

最正爐邊芝士粟米 @ 炑八

炑八韓烤的相片 - 尖沙咀

韓燒食得多,但點解食極唔厭呢。今次去到尖沙咀店,預先book位,
去到唔洗等。初初有個店員serve得好好,不過總有害群之馬,
有2個店員表現得好唔友善+無禮貌,黑口黑面咀'秒秒',好討厭 (>﹏<)
 
炑八韓烤的相片 - 尖沙咀

講返開心野先啦!就係order野食啦!好鬼肚餓啊!
諗緊既時候,就有大大碗沙律放喺我面前,
仲有kimchi & 大荳芽等涼菜,仲有生菜俾我地包住肉肉食添。
 
炑八韓烤的相片 - 尖沙咀

order好之後有我最愛既爐邊芝士粟米出場啦!
勁中意d芝士,岩哂我芝士控,食果時再索兩下,
嘩...唔得掂,正到暈啊!另外一邊係kimchi蛋,
記得唔好全熟先食,半生熟就最正,會滑d啊!
炑八韓烤的相片 - 尖沙咀

我地叫左特級牛肋骨 & 護心豬肉(蒜味),不得不讚個豬肉,
好柔軟多肉汁,而牛肋骨肉真心好味,
單看脂肪分佈得咁靚仔就流哂口水啦!牛味算濃,未算入口即溶,
但韓燒黎講我覺得唔錯啦!
炑八韓烤的相片 - 尖沙咀

另外就係厚切豬腩肉,一大舊肥肉睇見都興奮,一層肥一層瘦,
燒4邊鎖住肉汁,再剪細細塊燒2到豬皮脆脆的,點d鹽食,正啊!
炑八韓烤的相片 - 尖沙咀

最後食埋呢個溶岩芝士炒飯,個樣好掂啊!
如果唔係怕太漏,加多d芝士仲正啊!炒飯入面有d kimchi碎,
配埋芝士唔會太漏,2個人食得哂喎 (爆)。
不過建議大家食燒肉食到咁上下先叫炒飯,趁熱食正好多。
 
炑八韓烤的相片 - 尖沙咀

飲品有柚子檸檬梳打 & 藍天使,
柚子果杯甜度正常,藍天使會比較甜喔!

整體覺得呢到每碟份量算多,食物質素幾好唔錯,
環境亦算舒適,食完唔會成身油煙味,抽風做得幾好啊!

 
♥ Thanks for reading    

 
 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥


沒有留言:

發佈留言