2015-12-11

始終都係要排隊 @ LADY M


Lady M的相片 - 尖沙咀
估唔到以為3點呢d時間唔洗排,但都係要排隊,
為左我honey想食,唯有等一陣啦!
不過提提大家,要人齊哂先俾你入去的。
 
Lady M的相片 - 尖沙咀

2個女仔都係飲rose latte,玫瑰香味濃,
但latte就唔係幾夠滑啦!不過賣相加返分囉。
 
Lady M的相片 - 尖沙咀

2個人食3件cake,以為係幾輕鬆食得到,點知,係食唔哂架 (爆)。
由淡至濃味介紹啦!首先係原味千層,每一啖都好滑好細緻,
cream & 奶香味濃,第一口食唔覺甜,食食下會覺得少d甜更好。
 
Lady M的相片 - 尖沙咀

另外係伯爵茶味,我抱有好大期望,不過就有d失望,
伯爵茶味係幾香既,可惜太甜了。
 
Lady M的相片 - 尖沙咀

最後係法式芝士,umm...中意cheese既我覺得口感好rich好滑,
軟滑既芝士令我心情大好,芝士味好濃郁,有齒夾留香既感覺,
不過之前果2件原味&法式打殘左我地,
我地食唔哂呢件cheese cake囉 (爆)

其實以呢個價錢係有d貴,除非佢間店唔係咁開揚,
坐得舒服d啦!否則以蛋糕質素黎講,
呢個價錢唔係好值得排隊食。

 
♥ Thanks for reading    

   Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言