2016-02-26

濃厚湯底是豚王

豚王的相片 - 尖沙咀

老老實實,今次第一次食豚王,平時聽得多人話佢好食,
但要排隊我又唔想,今次撞岩未到放飯時間,即刻衝入去試試先。
 
豚王的相片 - 尖沙咀

叫左豬骨湯普通硬麵,追加椰菜豬腩肉 & 蛋(少辣),
真心讚個湯好濃厚,濃得黎入口有點稠,
係啊,食拉麵我中意湯係稠稠地,
普通硬麵硬度適中,如果好似我咁食得慢,
最好叫少硬,食到尾啲麵都仲未好林吖嘛。
 
豚王的相片 - 尖沙咀

嘩,你睇塊腩肉肥到咁係咪好驚呢…唔洗驚喎,
成塊啪入口,肉同脂肪混合左唔覺肥架,
油香四溢,大滿足是也 (笑)
 
豚王的相片 - 尖沙咀

個蛋都不容錯過,我決定下次去要叫2隻,
流心之餘個蛋黃仲有醬油香味,
一整粒蛋無論係蛋白 or 蛋黃都好香好滑,
一定要追加,超級好味 (爆)
 
豚王的相片 - 尖沙咀

食到連湯都幾乎飲哂,飽到上心口,
飲支日本直送玄米茶解下喝先,
其實你地有冇覺得每次食完拉麵都好口喝呢?
我就有啦 ( ̄∇ ̄)
       

        
♥ Thanks for reading    

 
   Find me for more update :

 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥




沒有留言:

發佈留言