2016-02-02

第一次牛大腸 @ 韓流村

又係韓燒既時間啦,最近都仲係迷戀韓燒,
相約姊妹3人去左韓流村,
天寒地凍圍住燒下燒下不知幾happy。
 
韓流村的相片 - 尖沙咀

個牛肋骨肉真係好林,好香好軟,燒到7成即食,
正到冇朋友啊!最重要佢調味唔太濃,
唔會蓋過哂啲肉味,會encore .... yeah (^_-)
燒肉一定要碟菜平衡下,冇乜特別但都要食 (爆)
 
韓流村的相片 - 尖沙咀

呢個醃醬豬腩肉太薄啦!從未食過咁薄咁瘦既腩肉,
燒起上黎真係太痴鉄板,太瘦啦,有點鞋口,
唔中意呢個,如果厚啲肥啲好好多啦!
 
韓流村的相片 - 尖沙咀

今次個豬皮燒到我hihi,不停彈油,嚇到我死,
點黃豆粉食煙unun的,勝在一條毛都冇夠乾淨,
但我就一般般中意食豬皮啫。
 
韓流村的相片 - 尖沙咀

牛大腸。。。嘩,成抽肥膏黎咋喎,
咁大抽野燒到手指頭咁細先食,講真,我唔識欣賞,
感覺好肥膩好油,加埋個賣相。。。-_-#
 
韓流村的相片 - 尖沙咀

朋友們中意食醬油蟹,其實我都中意既,
不過早陣子見到瘋傳一條片蟹有蟲,或多或少都有點驚驚,
細心check過之後見正常就食左一件,好鮮甜多膏,
個汁唔算太咸,都幾正啊!
 
韓流村的相片 - 尖沙咀

醬油蟹當然要配紫菜白飯啦!點埋啲汁食到飽飽。
唔知點解咁中意食紫菜飯呢,其實有乜咁好食呢(笑)。
 
韓流村的相片 - 尖沙咀 

 
♥ Thanks for reading    


   Find me for more update :
 
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

 
      

沒有留言:

發佈留言