2016-02-02

香港特色之坐艇吹風食海鮮 @ 信記避風塘海鮮美食

今晚真係堅啦!我都覺得自己好傻,咁大風又落住毛毛雨,
天寒地凍走去避風塘食海鮮,好彩上艇時冇乜雨,
但都要好小心上船唔好跌低啦!
 
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣

上艇之前我地先去店到報到,跟住有店員帶我地步行去上艇,
都要行10零分鐘架,上到艇真係夠有「風味」,
好大風吹到個頭顛哂 (爆)。
我地以為艇上冇洗手間原來有架,不過敢唔敢去就自己諗啦!
因為啲風大到吹起個簾,
你點樣去法都有可能俾人望到囉 (笑)。
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣

首先黎個東風螺先,鮮味都有但有少少腥(我係極度怕腥人士),
點海鮮醬+辣醬更好味,肉質柔軟帶一點彈牙,唔錯的。
 
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣

跟住一人一隻大大隻聖子皇,夠哂大隻又新鮮,
不過我第一次食蒜蓉粉絲蒸聖子會有金菇,感覺幾得意
個豉油係呢味餸既靈魂,正。
 
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣

再黎一人一隻大大隻賴尿蝦,大隻多肉,
有膏,肉質鮮甜爽彈,大大啖肉啪入口,太幸福了。
不過個椒鹽整得比較濕,唔夠乾身,
乾身會仲惹味啲添,但整體都好好啦!
 
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣

炒蜆就一般般冇咩特別,比較細粒,
肉唔算厚,勝在冇沙,同埋好欣賞個汁,
咸同辣比例做得好好,會令人想食多幾粒。
 
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣

呢條斑蒸得岩岩好,啲肉剛剛痴住骨,
好滑又柔軟既魚肉,1d都唔腥,
有鮮味,我地食剩條骨 (爆)
 
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣

芝士龍蝦,唔知隻龍蝦幾大,只知道好夠份量,
肉厚彈牙,鮮甜美味,個芝士汁都ok,
但可以再濃多少少 ,食到呢到已經好飽,
同埋有啲漏 (笑)
 
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣

最後黎埋個炒麵作結,呢個炒麵好有兒時食大排檔果種味道,
麵質幼細且帶點煙un,個豉油味好香,
加埋辣醬食簡直一流享受。
 
信記避風塘海鮮美食的相片 - 銅鑼灣


        

♥ Thanks for reading    

 

   Find me for more update :
 
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
 



沒有留言:

發佈留言