2016-02-26

彷彿到了日本 @ ともえ鮨

一直冇發現原來自己工作地方附近有間隱世日本料理,
呢晚做完野朋友話不如試試,心諗冇乜所謂,試下無妨吖,
點知推門一入確實又驚又喜,我以為自己去左日本啊!
店內客人9成係日本人,但服務生係識講廣東話的。
店仔細細但頗有日本風,店員亦服務很好很貼心。
 
ともえ鮨的相片 - 尖沙咀

晚飯時段先黎個開胃小食,係麻醬豆腐,
umm...味道係可以的,但我本身唔喜歡咁既質地豆腐,
un un地黏黏地咁 ( ̄∇ ̄)
 
ともえ鮨的相片 - 尖沙咀

我地叫左個sushi set $350,全部都好新鮮好鮮味,
2個人食份量都可以,壽司豉油黃豆味好出,
唔係死咸果種,要食好西要有好豉油 (爆)
 
ともえ鮨的相片 - 尖沙咀

鹽胡椒炸雞 $95,好中意個雞皮炸到咁脆,
而且唔油膩,又唔會炸到啲雞肉乾哂,
雞肉依然keep到 juicy,好味道。
 
ともえ鮨的相片 - 尖沙咀

野菜天婦羅 $70,超中意茄子天婦羅,
粉漿唔厚自然炸起黎冇咁油膩啦!佢係炸到個茄子好多汁,
我一邊食一邊狂讚好味,青椒仔同蕃薯都係我至愛
呢個好味又抵食啊!
 
ともえ鮨的相片 - 尖沙咀

我平日唔多食魚,因為少少腥味我都怕怕,
不過銀鱈魚就例外,好中意佢少少甜甜既汁去燒,
魚肉永遠冇腥而且非常嫩滑。
 
ともえ鮨的相片 - 尖沙咀

呢間隱世小店我絕要再幫襯,服務好食物質素高,真心推介 (^_-)


 
♥ Thanks for reading    

 
   Find me for more update :

 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 

♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥



沒有留言:

發佈留言