2016-02-02

再一次School Food

                    
School Food的相片 - 沙田    
好耐冇食school food啦!好掛住烏卒卒,基本上每次去我都要食佢既,
太中意佢入面個啲尤魚同埋爽甜既醃菜,
呢一日剛病好冇胃口都即時好胃口左 (笑)。
 
School Food的相片 - 沙田

呢個炸雞沙律第一次食,我同朋友不約而同話好似麥樂雞,
當然有咁乾啦,仲有點點肉汁既,不過下次唔會再叫,
唔覺得好好味啫(笑)。
 
School Food的相片 - 沙田

呢個炒年糕真係辣到飛起,我本身食到小辣,
店員話都幾辣,我冇諗過係辣到噴火,個汁甜甜辣辣都幾好味,
如果可以揀辣度就更好啦!年糕就唔洗講啦,
我乜年糕都中意食,好煙un,正爆。
 

        
♥ Thanks for reading    


   Find me for more update :
 
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥


沒有留言:

發佈留言