2015-10-15

意料之外的居酒屋 @ 鵜舞 UMAI

朋友同我講喺荔枝角有間裝修得幾靚既居酒屋,
心諗喺工廈地區會有咩好野吖,即管試下囉。
嘩,去到門口...又真係裝修得唔錯喎,好似去左日本咁噃,
興致勃勃咁入去食啦喂。


鵜舞的相片 - 荔枝角

店內一貫日本居酒屋格局,播住日文歌,氣氛確係唔錯,
而店入面有間房仔,擺設完全似日本既屋台,
旁邊放滿海鮮,主要以燒烤為主。


鵜舞的相片 - 荔枝角

睇下餐牌有咩正野先,嘩...大集會啊!
日本各地名物都喺餐牌上出現 (爆),
大坂、沖繩、福崗等等美食都可以喺到order =0=


鵜舞的相片 - 荔枝角

首先點d魚生試試啦!都算新鮮,特別係甜蝦最好味架啦!


鵜舞的相片 - 荔枝角

海膽都唔錯,好滑好甜,但冇乜海水味。
至於燒物就非常一般啦!燒雞皮完全燒唔到脆口既神緒,
燒青椒仔應該冇人整得唔好食啦掛,最好味原來係厚燒豆腐,
面脆內軟,而且醬汁好惹味。


鵜舞的相片 - 荔枝角

燒豆腐袋芝士完全食唔到芝士,對於芝士控黎講絕對失望,
雞腎就一般啦!相比起來,反而豚肉露筍卷 & 免治雞肉串好味d,
個燒蕃薯都好甜,但要趁熱食,凍左好硬。


鵜舞的相片 - 荔枝角

呢個燒什麼黑豚肉真係唔好叫,我覺得1d都唔似豚肉,
口感好梅,完全冇肉類應有既彈性 (慘)。


鵜舞的相片 - 荔枝角

仲有呢個汁煮油甘魚...omg...可能我見到魚皮有點反胃,
一上檯見到個皮好嘔心,加上我本身唔太喜歡食魚,
朋友剷開塊皮,俾少少我試,oh...好腥啊!個汁好咸,
我咁重口味都覺得好咸囉。


鵜舞的相片 - 荔枝角

整體黎講係落足本裝修,做到好日式,客人好似去左日本咁樣,
食物質素一般,不過不失,唔覺得十分好味,
價錢跟食物質素相比唔算平囉。         


♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 

♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言