2015-10-20

芝士控必到韓食新蒲點 @ 119 Plus

最近外食真係食左唔少韓國菜,朋友之間約食飯問食乜好,
大部份都話食韓國菜,不過冇理由食嚟食去果幾間㗎,
點都要發掘d新蒲點先得吖嘛。

119 Plus的相片 - 上環

今次一行三人到上環,為乜? 咪係去搵食囉 (笑),
商業區有太多美食選擇啦,
揀119 plus係因為想試下佢個大鉄錘溶岩天使麵,
同埋我至愛既芝士啦!
店內裝修簡約舒適,坐得舒服又唔會太密集,
傾密計大聲dd都得 (爆),播住big band同好hit既英文歌,
感覺係年輕人必到蒲點。

119 Plus的相片 - 上環

首先叫杯野飲住揀野食先,點左MAX RITA,
其實係一支啤酒,你可以揀橙、蘋果 or 柚子,
我就揀左蘋果啦!下面有d蘋果肉,飲既時候要搞勻佢,
以免飲到尾時太甜。

119 Plus的相片 - 上環

燒五花肉包菜,一上檯為之驚艷,
個五花腩燒到立立令,好有光澤感...哈哈。
食既時候連埋kimchi 用生菜包住食,夠哂惹味啊!

119 Plus的相片 - 上環

野人韓牛,哈哈...野人野人,心諗一定係勁生牛肉啦!
不過呢個牛係燒哂四邊,再切薄片,topping有好多蔥花,
喜歡洋蔥既可連洋蔥食,不過我唔食生洋蔥既,
只以蔥花伴食,加埋旁邊碟好似麵豉醬,口感唔錯吖。

119 Plus的相片 - 上環

甜筒炸雞,嘩...呢個夠哂gimmick啦!成個甜筒咁上,
不過甜筒唔食得 wakaka,只係食入面既炸雞,
新鮮熱辣感覺好熱氣啊!點埋旁邊呢碟蛋黃醬,絕配絕配,
不過最令我驚喜係果pat cream & 蕃薯泥,兩者mix埋,
好味到搶住食吖 (爆)

119 Plus的相片 - 上環

芝士玉子卷,呢個不得了啊!芝士控一定要食,
美味既玉子卷包滿左芝士,蛋漿半熟,溶左既芝士,
加埋面頭既沙律醬,有品味 xddd,
呢件蛋真係俘虜左我的心囉,讚。

119 Plus的相片 - 上環

鉄錘溶岩天使麵,呢個重頭戲啊!
好好玩,一支紅色鉄錘,都幾重手喎!
一野卜落去,敲碎d脆脆,撈埋d喇沙天使麵一齊食,
又幾得意喎,我最中意佢喇沙味勁濃,少辣得黎好惹味,
每條天使麵都掛滿左喇沙汁,正到呢!

119 Plus的相片 - 上環

最後係爆芝煙肉,我同朋友們都覺得早餐有呢個食會超滿足 (笑)。
軟軟既白麵包夾住厚厚既芝士,單係芝士已經吸引死我啦,
加埋面層包滿哂香脆既煙肉,omg...芝士+煙肉控點忍得住口吖,
不過要趁熱食,溶緊既芝士最好味,呢個都係必食推介。

♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 

♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥


沒有留言:

發佈留言