2015-10-12

暴雨下的甜品時間 @ Holly Brown

炒雪糕呢個gimmick成功地進駐香港啦!
之前想食炒雪糕可能要去泰國、日本等地方先食到,
而家好方便吖,香港都有啦!
呢一晚我地3個女仔食飽飽轉場,係呀...落大雨轉場啊!
去左Holly Brown K11店,店仔細細已經迫爆人啦!
唔好講咁多,馬上搵位揀雪糕先(笑)。


Holly Brown的相片 - 尖沙咀

其實我揀雪糕好簡單的,有鮮果肉我就中意架啦!
相反我就唔太中意朱古力味,但如果係唔苦既話我都接受到的。
店內既gelato有20幾款咁多,有選擇困難症既朋友要小心喔。
今次我地揀左Oh Fudge & Berry Overload。
Order好之後店員會將雪糕同材料喺零下18-20度既雲石板到炒,
再放入窩夫杯上。


Holly Brown的相片 - 尖沙咀

Oh Fudge係朱古力口味,朱古力味雪糕內有碎碎朱古力,
brownies & 朱古力醬,喜歡朱古力既朋友必試,朱古力味非常濃厚,
我覺得唔算苦,但偏甜,都可接受到,不過我食得唔多(爆)。


Holly Brown的相片 - 尖沙咀

至於Berry Overload內有草莓、藍莓、紅莓等果肉,果肉份量都算多啊!
酸酸既莓味,配上甜甜既雪糕,甜度剛好,我都幾中意啊!
不過個窩夫杯就林左,如果keep到每個窩夫杯都脆脆就更好了。
愛gelato意式雪糕,因為脂肪比一般雪糕少,加上炒過既雪糕黏度會多d,
食落口感層次亦比較豐富d囉。


♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 




♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言