2013-05-29

飲勝 @ 妹記

 
又一篇陳年食文, 又係唔記得食過D咩,
只有係睇到D相再作評估咋....HAHAHA
今次係去TST妹記, 約左幾個老友去啤一啤,
去到呢類型既地方, 好多人都變得更自我,
 唔洗理咩MANNER架啦, 想點食就點食囉。
 
 
飲啤酒都豪過人, 好似武俠劇咁, 倒喺碗...飲勝...哈哈哈。
 
 
其實呢條係咩魚呢? 我真係唔記得, 不過就煎得好香, 魚肉冇腥味,
而且D肉好鬼滑架。平時我唔太中意食魚,
但呢條魚的試過一啖後布抗拒, 仲食左好多添 (爆)
 
 
德國咸豬手就食得多, 中式就比較少食,
朋友仔話呢個送啤酒一流喎, 但係我就覺得德國咸豬手好味D,
個皮香D脆D嘛, 呢個中式的就有d比下去啦。
 
 
仲有咩咩炒蟹, 個味就OK啦, 不過蟹肉唔太新鮮,
仲要係比較少肉囉, 好鬼細隻啊。
 
 
之後就叫多碟腐乳炒通菜, 呢碟菜夠哂熱又夠味,
岩我重口味啊 XDDDD
 
 
最後仲叫左呢碟咩咩炒勝瓜, 真係...真係唔好味, 可以話係難食,
如果你地去妹記真係唔好叫,
D勝瓜陣味好古怪, 我唔太中意囉。

雖然寫得好HEA, 不過太耐之前既事,
我好多都唔記得啦, 不過只係想紀錄下食過D咩既啫。
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :

Blogspot   Youtube Channel   
Fan Page   Facebook
 
 
承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

發佈留言