2015-08-20

潮聖一次熊本熊 @ Kumamoto Café

之前去日本既鬆弛熊cafe,老實講真係為賣相可愛而去,
而且聽聞好似期間限定咁過一排就冇,所以同朋友去左,
不過除左靚係唔好食既。(爆)

Kumamoto Café的相片 - 觀塘

今晚就去左apm一田超市側既熊本熊cafe,聽說開業時排隊等食,
唔知係咪熱潮冷卻,我係唔洗等之餘仲有好多位剩,
店舖細細有可愛熊本熊陪坐,坐得還可以但冷氣太細,好熱啊!

Kumamoto Café的相片 - 觀塘

打開menu冇乜選擇,望多眼原來係by izumi kitchen,
我都諗左好耐先點餐,因為樣樣都唔算吸引,只係揀賣相而已。

Kumamoto Café的相片 - 觀塘

千辛萬苦揀左杯梳打特飲,冇得叫少甜,可愛logo杯成為賣點,
梳打上軟雪糕要讚,好香濃牛奶味好滑,
綠色梳打味道似波子汽水,但偏甜喔!

Kumamoto Café的相片 - 觀塘

主食方面有炸蝦沙律+漢堡扒+煎蛋,當然主角係熊本熊白飯啦!
女生們見到一定瘋狂地相機食先,而且唔捨得整爛佢塊面添 (笑)。
不過樣就有啦!內涵就...一般,漢堡扒好林好多水咁,
完全冇肉類應有既彈性,碟上其他野係正常食物囉。

Kumamoto Café的相片 - 觀塘

另一個set入面一樣係熊本熊白飯主角,加上炸餃子,牛
肉卷,獅子狗伴住,比漢堡扒好好多,係一份正常但味道普通既set,
所以好難講出食物有咩特別啦!

Kumamoto Café的相片 - 觀塘

最後係set入面既甜品,揀左白玉雪糕,識我既人都知我好中意食白玉,
煙煙unun又彈彈既咬口最岩我,果然好彈啊吓,
加上濃味牛奶軟雪糕+甜度適中既紅豆,簡直係坐晚既重點好味「第一位」。
如果要咁既價錢食咁普通質素既定食,的確係有點偏貴,
所以潮聖一次試過就算啦!聽聞遲d會改主題,可能會有唔同既卡通人物,
呢個我都好期待啊!

♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :


♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言