2015-08-14

很合胃口的晚餐 @ Green Waffle Diner

幾個女仔食正餐得唔多,但甜品又勁有胃口,咁食乜好呢?
我介紹你....去Green Waffle,我見到waffle呢個字雙眼發哂光,
係好中意食既甜品之一呀!
我地一早book左位,用餐時間1.5小時,不過當晚人唔太多,
所以我地坐耐d都得啊!簡約既裝修比較親民,坐得尚算舒適。


Green Waffle Diner的相片 - 銅鑼灣

我地點左一個set dinner,有蘑菇湯,main course係三文魚意大利麵,
waffle dessert,仲有餐飲添。
個意大利麵偏乾身,配有洋蔥、雜菌、野菜,
帶有1d蒜香,麵質彈牙,好味道,唔錯唔錯 (^_-)


煙肉薯粒skillets - 銅鑼灣的Green Waffle Diner

另外散叫左煙肉薯粒skillets,出奇地好味,煙肉配薯仔已經不得了,
加埋芝士同流心蛋,omg...芝士煙肉控抵擋唔到啦!
仲要整到d薯粒有dd燶邊份外香口囉,推介 ♡


Honey Garlic Wings - 銅鑼灣的Green Waffle Diner

仲有honey garlic wings,睇落有d似Buffalo wings,
實際上佢係甜甜地蜜糖香,加埋蒜蓉既香味,兩者配合得好好,
唔會搶左大家既味道,很好的combination (^_-)


Green Waffle Diner的相片 - 銅鑼灣

女仔甜品既胃口係開放d,乜都擺得落去咁滯,
呢個係set入面既dessert, 原味waffle配鮮果加草莓雪糕,
waffle牛油味雖然唔太突出,但面脆內軟的確加返d分,
可惜草莓雪糕係冇果肉的,有點失望喔!


焦糖青蘋果waffle  - 銅鑼灣的Green Waffle Diner


最後我建議大家要點的,就係焦糖青蘋果waffle, 仲要記得揀班蘭味,
唔係講笑,呢個班蘭口味令我好驚喜,班蘭味突出,
又帶出好香既麵粉&蛋香,旁邊既焦糖配蘋果,剛好中和左焦糖既過甜,
整個配搭很好,讚。


♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥



沒有留言:

發佈留言