2015-08-14

速食之選在大坑 @ BB Ramen

BB Ramen的相片 - 大坑

呢一晚約左朋友去行街,要搵個速食飯堂,
左搵右搵揀左喺大坑既BB拉麵,睇佢店仔細細,
甚有日本拉麵小店風,不過樓底太矮,所以人多時回音都幾大,
有d嘈,加上坐位好迫,背脊貼背脊咁坐得好唔舒服 (>﹏<)


加左椰菜爽爽甜甜  - 大坑的BB Ramen


order拉麵時有店員埋黎介紹,俾客人多點idea自己叫d乜,
湯既濃度、麵既硬度都可自己揀,仲可以加配料,
而我就叫左最basic既豬骨湯搵麵,湯濃度要正常,
麵硬度都係正常,加埋叉燒,椰菜,同埋蛋添。
第一時間梗系飲啖湯啦!我下次會叫濃d,
因為比較稀同淡口,我係重口味d吖嘛 (爆)。
至於個麵就要硬d,因為我食得慢,浸浸下麵都變林左,
食到尾覺得糊左d啦!


超級流心  - 大坑的BB Ramen


叉燒又林又肥肥地,正啊!有d入口即溶既感覺,
而椰菜絲增加左爽甜口感,唔會咁快食膩左,
個蛋就不得了,糖心到咁樣真係冇得輸,
面層有濃郁醬油既味道,實在好中意囉。


BB Ramen的相片 - 大坑

朋友仔叫左黑蒜芝麻拉麵,我覺得好一般,
有期望就有失望添,個湯杰得黎味道啖,
唔係好突出到蒜香同麻香,又係同一問題啦...
下次叫麵要硬d,浸得耐都冇咁快變林嘛!


♥ Thanks for reading    



 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言