2017-05-17

★ 活動 ★ Cosmopolitan Influencer Awards 2017


很高興昨晚能參與「 Cosmopolitan Influencer Awards 2017」
一到步已經有很多俊男美女了,那個氣氛真的令人很hyper (笑)


當晚有很讚的即影即有攤位 @YOOX
大家拿著 props 影靚相非常開心。


除了有得影相,現場設有Pandora美美飾品給大家欣賞,
還有Human Design等俾大家玩呢。




當晚仲見到農夫做大會司儀,大家好像蜜蜂"嬲"蜜糖一樣爭取合照,
場面非常搞笑呢。


YEAH....陸永勁 NICE啊!仲話我帶埋神器黎影一定靚,
可惜當時C君走開了,未能一齊影靚相就有點遺憾啦(泣)


當晚仲俾我見到TWINS真身、兩位實在太美啦!
一眾得獎 influencer一起合照,大家都實至名歸,恭喜哂。



影完合照我就去掉星星攤位 @SALAD
我太好運氣了,中了SALAD$300 COUPON呢 (笑)


當然唔少得跟各位靚女一齊SELFIE啦,
跟她們一起合照,即時覺得自己年輕了不少呢。


就這樣一個機會給大家聚起來,一起玩,
歡渡了一個晚上,大家都很滿足啦。


最後要謝謝謝謝Cosmo及各品牌精心準備的Goodie bag,
全部product我都很喜歡,又可以跟囡囡一同享用了(爆)



 Thanks for reading   

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥ She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ 
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  U Beauty ♥ 
♥ Youtube Channel  Instagram 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ 

沒有留言:

發佈留言