2015-04-30

給我驚喜的小王子

話說我係第一次去同小王子見面,心情難免有d緊張,
我怕佢d野唔好食 (爆)。當晚大約係9:30左右去到啦,
好彩人唔算好多,所以唔洗等,但15分鐘後就好多人喺門口等啦!
小王子甜品的相片 - 大角咀

一向都鐘意食窩夫既我,一睇menu就鎖定目標,
一定要食呢個士多啤梨杏仁片窩夫配士多啤梨雪糕。
果然不出我所料,窩夫好香牛油味,面脆內軟,
配合埋佢地自家制既士多啤梨醬,簡直不得了,
喜歡佢唔太甜而且唔係太人造既士多啤梨味,
老實講,一個人食哂都得,不過要留肚食第2款 (笑)。
小王子甜品的相片 - 大角咀

本身心大心細想食金寶萍果,見隔離檯果個都幾大喎,
有擔心食唔哂架,不過又俾佢勁香既牛油味吸引住,
唉...死就死啦!食埋今餐先減啦 (爆)。
小王子甜品的相片 - 大角咀

真係唔厄你,面層果d脆脆勁香牛油味,第一啖食到我眼凸,
太好味啦...好香啊!瘋狂食左幾啖後發現...好甜...太甜啦!
如果少d甜會吸引好多,冇咁快膩,可以食多幾啖吖嘛。
入面既萍果唔算多玉桂味,好彩啫...我麻麻地鐘意肉桂,
面層脆脆雖然甜,好彩入面既餡甜度剛好,稍微中和返少少啦!
小王子甜品的相片 - 大角咀

兩個人叫3個甜品,嘩...太過份啦,呢個芒果涼粉麻麻地啊!
有d怪味,同平時食既涼粉有d唔同,但又唔似變壞左喎,
唔知係咪咁既原因呢, 搞到d花奶都冇乜奶味,一整個唔想食啊!
  
♥ Thanks for reading    
 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 
 
       

沒有留言:

發佈留言