2015-04-01

清新的花蜜香味 x Honey Granny

  

之前好多人搶住食既Honey Granny,
我終於喺唔洗排隊既情況試左啦!
揀左九龍城廣場果邊,貪佢人比較少吖嘛。

店內裝修簡約且非常光猛,有幾部ipad俾客人邊食邊玩,
不過對我黎講作用不大,不如free wifi仲好啦!

店內雪糕亦唔算貴,平均30幾蚊有交易,除左牛奶味之外,
仲有奶茶味添,落單時望望牆上既相片,
就可以更快更清楚知道自己想要食咩,
對於選擇困難症既我岩哂 (笑)。

我點左原味蜂巢, 頭幾啖都覺得好香好清甜花蜜味道,
食多幾啖就好甜好漏啦!大概食到半杯已經頂唔順,
可能我唔愛太甜既東東吧。

果細細塊蜂巢咬落有渣,雪糕牛奶味唔重,
亦唔算好滑,比M記的好 (爆),整體配合還可以,
不愛太甜的朋友,可以如叫少honey應該會好d 😊

除左即食雪糕,我見店內有賣蜂巢、蜂蜜、爆谷添架。
       
 ♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 

沒有留言:

發佈留言